Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Det finnes instruksjonsvideo på youtube og på nettsiden til moby http://www.mobywrap.com/t-instructions.aspx#WrapInstructions. Kan også anbefale info fra nettsiden http://tettinntil.creocommunico.com/pages/instruksjoner_baeresjal.php Her kan du lære litt om de ulike alternativene for bæresjal. Jeg likte godt moby wrap.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 lurer jo på om det er bruktbart da vil dere anbefale det eller ble det ikke brukt.. ser noen selger det på finn til ett par hundre, ubrukt står det.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg vet at det ikke er alle som liker det. Hvis du kjøper det på finn.no til et par hundre så kan du jo prøve det en stund og så selge det brukt til et par hundre på finn.no igjen etterpå. Ikkeno tap altså. Vi likte sjalet og brukte det til baby ble for nysgjerrig.
MrsMilla Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 lurer jo på om det er bruktbart da vil dere anbefale det eller ble det ikke brukt.. ser noen selger det på finn til ett par hundre, ubrukt står det. Ville gjerne kjøpt brukt om jeg hadde muligheten til det -er jo bare å vaske den. Vi kjøpte ny da jeg ikke fant noen brukte. Veldig god til barn som må bæres, har brukt på to barn.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 hvor mye koster det nytt? tror jeg prøver sjalet jeg hadde baby bjørn til førstemann, men har lest så mye negativt om det i ettertid.. viste ikke at det ikke var helt bra for baby`n.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 mannen min har allerede kjøpt en lillsport bæremeis som han skal bruke på turer når vesla blir litt større. jeg har en ryggskade som gjør at jeg ikke kan bære så veldig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå