Gå til innhold

Lindeberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen her som bor på Lindeberg og kan si noe om hvordan det er å bo der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindeberg i bydel Alna, Oslo? Der bor vi :-) Bor i terrasseblokk, med utsikt mot en barneskole (Jeriko skole), flere barnehager i nærområdet, kort vei til både buss og T-bane (tar ca 20 minutter å komme seg til Oslo sentrum). Lite trafikk (i vårt nabolag i hvert fall). Kort vei (under 1 km) ut i Østmarka, med lyslØype og supre turmuligheter.

Vi trives veldig godt.

Hvis det er riktig Lindeberg da, det er visst et sted uti Akershus som heter det samme, og kanskje flere steder også :-P

Skrevet

Jeg bor like ved, og har bodd en liten periode på Lindeberg.

Den perioden jeg bodde der så trivdes jeg veldig greit! Det er rolig og barnevennlig, masse lekeplasser, fotballbane, barnehage, matbutikk, apotek, frisør, blomsterbutikk om jeg ikke husker feil. også har du tbane og buss der som går veldig ofte :)

Mange av barnefamiliene etter hva jeg har sett er ikke etisk norsk, og stort kulturelt mangfold hvis jeg kan si det på den måten :)

Skrevet

Og så har du kjempefine Linderberg 4H-gård der, besøksgård med masse dyr, arrangementer, etc.

Skrevet

Takk for svar:-) Det er Lindeberg i Oslo jeg mener ja. Vi var på en visning i dag på et rekkehus i Furua borettslag i Lindebergåsen. Synes det så ut som et veldig koselig borettslag, men synes det er vanskelig å danne en mening siden jeg ikke vet noe om området. Fantastisk med nærheten til marka hvertfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...