Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Vi går til og fra bhg og jobb hver dag men nå er d beg å bli veldig kaldt!! Holder det med en ticket to heaven pose, så har Gutten min på seg ull og god bukse, vintersko ned i posen. Ull og ull genser på overkroppen og en god dunjakke. Selvfølgelig lue og votter når d blir enda kaldere. Det tar maks 25 min å gå hver vei. Sukk blir dette for kaldt oppi ??
3 gleder Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Hvor kaldt er det hos dere da? Synes han høres veldig god og varm ut. Er tickets to heaven en fullverdig vinterpose? Har ikke erfaring med denne. Jeg synes det kan være greit å ha "litt å gå på" til det blir virkelig kaldt. Et stormtrekk kan gi ytterligere skjerming fra vær og vind på de dagene det er ekstra surt. Så deilig å starte dagene med en gåtur i frisk luft da:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Synes nesten det der var mye!! Men spørs hvor i landet du bor? Det der passer liksim midtvinters her på østlandet!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Men da prøver jeg m litt mindre. Det var -3 idag tidlig, noe d skal være imorgen og når vi går . Jeg er en frostpinne og vil ikke at gutten min skal fryse
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Hadde jeg hatt alt det på 1 åringen min så hadde han svettet ihjel Synes det hørtes ut som fryktelig mye å ha på han.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Ja, det der er veldig mye. Hva skal du bruke når det faktisk er mange minus ute? Ha på ullundertøy, bukse og boblejakke, lue og votter i posen når det er 3-. Ville forresten tatt av sko i posen og heller hatt ullsokker, mye mer behagelig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Alt ligger jo i hvor varm ungen er av seg ellers, og om det er vind eller noe, temperatur osv osv... Men hva med å ta en "test runde", kle han opp, gå en tur, og sjekk temperaturen i nakken ol mens du går, ha med ekstra med dyne eller pledd tilfelle det trengs litt mer varme, eller ha klær som lett kan fjernes om det trengs. Her var det 10- på morgenen i dag, mens det var 2- i går, så ting skifter fort...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 når det er ca - 3 holder det da at jeg har på han bomullsbody,bomullsstrømpebukse,tynn ulldress,sokker og stonz men ullinnlegg? Også selvsagt lue da men det sier jo seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Nå sitter jo min gutt veldig oppreist til barnehagen, så overkroppen blir ikke dekket av posen. Men vi finner nok ut av det :) Han blir snart 2år forresten... Skulle hatt vår og sommer hele året for min del
Vogndilla Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Hørtes litt mye ut, ticjet posen har jodunfyll og fleecefor -en tykk vinterpose. Ha på jakke, lue og votter og bare vanlige "inneklær" på underkroppen, det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå