Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Syns dere man burde gjennom GU undersøkelse før man starter prøvingen? Bare for å være på sikre siden at alt er som det skal? Anbefaler dere privat volvat/kvinneklinikk, eller fastlege? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Ja, er nok ikke dumt det Jeg hadde vore fornøyd å trygg med fastlege ivertfall viss jeg ikke hadde mistanker om at noe er galt dei sender deg videre om dei mistenker at noe ikke er som det skal Lykke til med prøving!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Tja, nå var jeg til GU og div tester osv når jeg var 17, etter en del problemer.. Ble konstantert steril, og fikk grei beskjed om at jeg aldri ville få "egene blodsbarn"... Samme beskjed nårjeg var 20 år også.. Endte opp som gravid når jeg var 21 år, har nå 2 herlige barn, 2 englebarn og en SA bak meg, og jeg er "kun" 24 år nå.. Legen mener enda at dette ikke skal være mulig, siden jeg fortsatt har samme problemet med eggstokk og eggleder, altså, jeg skal egentlig fortsatt være steril.. Så etter egen erfaring, så ville jeg nok ikke gjennomført en GU før prøving, for det er ikke noe som knuser deg mer enn å få beskjed om at du er steril, når du ønsker deg egene barn og familie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå