Gå til innhold

Har dere guttenavnet klart?


Februargullet2013

Anbefalte innlegg

Her blir det en liten Emil Mathias<3. Blitt helt Forelska i den lille gutten alt :) Fikk fine 3D bilder :) Og han var en skjønn liten gutt,passet godt til navnet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste gutten min heter Emil :) Lillebror har fått navnet Ole + et gammelt slektsnavn som jeg ikke vil si på nettet. 8 i landet som har det navnet, så jeg kan bli gjenkjent om jeg sier det, og det ønsker jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil er kjempe Nydelig :). Vi var inne på Ole vi også,får vi bestemte navn :). Kjempe herlig navn :) Uansett hva mellom navnet blir, blir det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg kjenner meg sånn igjen i det med at mannen ikke er så seriøs i navnediskusjonen, så her er ikke navnet helt på plass enda, selv om jeg er rimelig bestemt i hodet mitt allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har helt hjerneteppe på guttenavn. Merkelig hvor mye enklere det var med navn til begge kjønn FøR vi fikk vite hva vi selv skulle ha! Så har altså en haug med jentenavn (de kommer liksom bare poppende opp hele tiden), men guttenavn som vi trenger er helt bom stopp på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonathan er Kjempe nydelig navn ,var et av navnene jeg ville ha også,men samboeren mente ikke det var så fint. Han var seriøst med på navn valg,men jeg hadde mange som ble helt nedstemt av han, For eks Ole,Syver,Alvar, Jonathan,Caspian,Theodor, Viljar,Gabriel og Johannes,men det var ikke han med på,men ble jo enig om Emil Mathias til slutt,veldig fornøyd med det navnet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter uker med masse forslag og bare nei fra begge sider.

Ble det nå endelig ett navn vi liker begge to!

Så lille gutt skal hete Trym! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter uker med masse forslag og bare nei fra begge sider.

Ble det nå endelig ett navn vi liker begge to!

Så lille gutt skal hete Trym! :-D

 

Kjempefint navn!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine navn:) spesielt Olav :) Pent Osvald også,men ikke hørt det før

 

Begge er direkte oppkalling etter bestefedre :) har kanskje likt Olav best, men Osvald er jo mye mer spesielt så det heller mer og mer mot det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Tusen takk! :)) hihi, har ikke bare fått positive tilbakemeldinger, men det nå mitt barn :P Emil synes jeg er veldig fint, men ei jeg kjenner hadde allerede brukt det, så det ble utelukket desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mathias er et nydelig navn:) Mellom navnet til lille gutt her :) Tobias er også fint,men veldig mye brukt her jeg bor:) det og Sander er kjempe poppis her

Endret av FebruarPrins2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...