Gå til innhold

Bra reiseseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god reiseseng? Vi har arvet en som er blitt veldig vaklevoren så vil ha ny. Hadde tenkt meg den Phil&Teds Traveller sengen, men så at den ikke kom bra ut i test?! Viktigst for meg er at sengen er lett å montere, skal Ikke ha den nedi noe koffert eller noe, mest transport i bil og brukes hos besteforeldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babybjørn slår visst alle andre i montering og vekt, men den koster en del i forhold til andre. Kommer best ut i de fleste tester.

Skrevet

Vi har phil and teds. Er veldig fornøyd, men er litt tungvindt å få den opp og ned ja. Den koster jo litt og! Så lenge dere skal bruke den mest hos besteforeldre og slikt så kan dere like greit kjøpe en til 399 på barnas hus :) de er lette å sette opp og pakke ned, men veier jo litt. Men så lenge dere ikke skal ut å fly for eksempel, så hadde jeg like greit kjøpt en sånn :)

Skrevet

Har den fra Jysk, og synes den er helt grei. Har prøvd andre og, eneste forskjellen er kanskje vekt. De har ganske likt prinsipp på få opp som ned.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her har vi BabyDan reiseseng, og er storfornøyd med den.. Eneste vi ikke liker med reisesenger er "madrassen", det gjelder uansett hvilke type, så vi bruker egen madrass i reisesenga :)

Skrevet

Hvordan et madrasser på Babydan? Er det bare en sånn matte liksom? Hva bruker du som madrass i reiseseng da?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hvordan et madrasser på Babydan? Er det bare en sånn matte liksom? Hva bruker du som madrass i reiseseng da?

Ja, er matte med litt polstring... Vi bruker en vanlig madrass vi, nå har vi en fast, siden gutten har fått stor seng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...