M.O.M Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 bruker dere å handle barne ting og tøy? Føler butikkene jeg har og bruker er blitt dårligere på utvalg (merker og variasjon) og lite som frister lenger. Synes og mange er dårlige på å få ut gamle kolleksjoner. F.eks Muffeladen.no savner jeg og godepode.no er og blitt borte. Rosa og Ridderen håper jeg får det samme utvalget til slutt etter nye eiere. Tre små bjørner er og borte.... and on and on. Det er så kjedelig når man har såååå dårlig utvalg her hvor jeg bor!
Hybelkanina Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg handler mye på Pomp de lux, og har også kjøpt en del BabyGap på www.gap.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå