Gå til innhold

Mann og sports bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har begynt å bruke sports bh/topp!!!!!! Han vil skjule manne puppene sine. Men han har jo ikke så store manne pupper.

Kjenner jeg blir kvalm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha,seriøst? Når han trener? De forsvinner vel hvis han går ned i vekt? Skulle likt å sett mannen min klemme seg inn i mine str s sportsbher! Ha ha ha!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bedre for han det vel, enn å føle ubehag hvis de har begynt å vokse. Kan jo prøve å jogge uten bh sjøl

Skrevet

Ha ha ha,seriøst? Når han trener? De forsvinner vel hvis han går ned i vekt? Skulle likt å sett mannen min klemme seg inn i mine str s sportsbher! Ha ha ha!!

Ikke hos alle. noen er mer disponert enn andre, og har kjertelvev på lik linje som kvinner (men i mye mindre grad).

Skrevet

Kvalm? Har han den på under akten, altså?

Skrevet

Få ham til lege og få sjekket hormonene hans. Det er flere og flere menn som nå har for mye østrogen i kroppen.

østrogen lagres fettvev, og dermed vil overvektige menn ha mer østrogen i kroppen enn normalvektige menn. I tillegg er det mye østrogen som vi alle får i oss pga østrogenlignende stoffer i plast, det at så mange kvinner bruker p-piller og restene kommer ut i naturen osv.

Så få ham til legen og få sjekket hormonstatusen hans, både testosteron og østrogen. I jobbsammenheng kommer jeg nå borti flere og flere menn som har for lite testosteron også.

Er han overvektig så må han gjøre noe med det!

Jeg forstår faktisk mannen din at han prøver å skjule puppene! Men jeg ville også syntes det var veldig avtennende med en mann med bh. Tror det ville skremt meg nok til at eggløsningen uteble i evigheter ;)

Men for å være seriøs igjen... dette kan han få gjort noe med, så støtt ham i prosessen!

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg syns det er skikkelig turn off. Men jeg elsker han jo. Han bruker den myyye!!

HI

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...