Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Er det teit? Eller er der normalt? Ikke vant til dette? Ikke vært tragisk fjortis forelsket før..
Gjest pupp and go Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Søtt:) Og hvem bryr seg om normalitet?
Gjest amandine Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Så akkurat det nye bildet ditt og skjønner godt han vil danse naken med huldra! Det eneste jeg lurer på er hvordan du har tid til DiB?? Enjoy!
Patetica fåkksi Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Søtt:) Og hvem bryr seg om normalitet? Helt korrekt! Hvem i helvete bryr seg om normalitet? IKKE JEG hvertfall. Jeg tror dog at om jeg danser naken skremmer jeg selve satan.
Gjest amandine Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Søtt:) Og hvem bryr seg om normalitet? Helt korrekt! Hvem i helvete bryr seg om normalitet? IKKE JEG hvertfall. Jeg tror dog at om jeg danser naken skremmer jeg selve satan. HE HE HE
Gjest Mentha Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg leste overskriften og tenkte kun: "ÅÅÅh sÅ romantisk" Men for alt jeg vet er det rÅ headbanging til Slayer eller SOAD Dere koser dere! Til helsike med alle andre
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Det var alt annet enn romantisk iallefal, det var sexy, men ikke romantisk. Men det var veldig gøy vi lo høyt begge to fulle og fine:) nå sto vi akkurat opp og Jeg venter på frokost det var forresten til sangen Tutanium og Hold the line.. Hehe Hehe sant jeg driter i om det er normalt iallefal føles det veldig godt nå neste helg blir det helgetur Fikk tid til dib da han tisset
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Hehehehe.. Normalt? Finnes ikke normalt, men hvorfor skal det stoppe en? Skal ikke ta det så høytidelig vet du, dans i vei og nyt det hele
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Ha ha, så gøy da Kjør på!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Gud så moro vi har hatt det i natt! Dro ikke ut, ble bare hjemme hos han og danset, sang og alt mulig annet For en mann! Blir lenge å vente til onsdag nå... Men så får vi hele helgen sammen da, han har et hus i en sørlandsby så vi skal dit. Så får jeg bli kjent med hans liv der Oh herlige mannen!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Hvem vil nå vel ha normalt? Hehe btw vi snakket om deres felles kompis igår og du ble nevnt og greier måtte jo si hvor jeg hadde det fra. Hehe han ble sjokkert over at denne vennen er slik, men han kjenner ikke han så godt.
silje1989 Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Hehe skulle til å spørre om du hadde fått gardiner på stua ennå, men så nå at dere var hos han, så er det jo greit
Gjest sug lut Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Hehe skulle til å spørre om du hadde fått gardiner på stua ennå, men så nå at dere var hos han, så er det jo greit Det tenkte jeg også på
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Hehe skulle til å spørre om du hadde fått gardiner på stua ennå, men så nå at dere var hos han, så er det jo greit Det tenkte jeg også på Han har litt panikk for slikt faktisk. Så da jeg begynte å danse naken var han kjapp med å dra for persiennene Jeg derimot kunne ikke brydd meg mindre... Hehe men godt han holder meg litt i øra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå