Gå til innhold

Hjelp meg å få denne mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så vanvittig betatt av en jeg jobber sammen med og jeg tror ikke at det bare er fra min side. Vi jobber på to ulike avdelinger i samme bygg, og når vi feks møtes i kantina, så kan vi stå å bare stirre på hverandre lenge og smile.. Det er alltid jeg som snur meg vekk først, da jeg er vanvittig sjenert.

Men denne mannen er fantastisk på alle måter og jeg har lyst til å prøve meg litt.. det er bare ett problem, og det er at jeg er redd for å bli avvist...

Så jeg vil flørte litt, men det må være på en slik måte at dersom han ikke er interessert, så vil jeg faktisk kunne si at det ikke var flørting, men helt vanlig oppførsel fra min side.. Skjønner dere hva jeg mener? Verdens mest diskre flørting.. Har dere noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ganske håpløst ut.......

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Mest diskret? Hva med å starte med og sende han en venneforespørsel på facebook, og ta det derifra?

Lykke til ihvertfall :D

Skrevet

Er ikke lurt å flørte med noen fra jobben

vet du noe som helst om han??

Skrevet

Jeg anbefaler å la han ta initiativet, men fortsett med smilingen. De få gangene jeg har manet meg opp til å ta initiativet har jeg blitt avvist og det er en vemmelig følelse. Kommer aldri til å gjøre det igjen. Menn liker å jakte, så ta det helt med ro ellers risikerer du å skremme han bort. Menn later ikke til å like at damer er for frempå.

Skrevet

Kan fort bli litt pussig stemning av flørting på jobb, for det er ikke ofte det ender bra .. Ble drama verdig en jane austin roman på jobben min, folk begynte og danne lag og greier, om hvem de holdt med ...

Nei ... Er noe i ordtaket: don't shit were you sleep ...

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg anbefaler å la han ta initiativet, men fortsett med smilingen. De få gangene jeg har manet meg opp til å ta initiativet har jeg blitt avvist og det er en vemmelig følelse. Kommer aldri til å gjøre det igjen. Menn liker å jakte, så ta det helt med ro ellers risikerer du å skremme han bort. Menn later ikke til å like at damer er for frempå.

Da har vi to litt forskjellig oppfattelse av menn. ;)

De menn jeg har "lagt meg etter" har ikke latt seg skremme av kvinner som går for det de vil ha. For enkelte menn liker faktisk å bli jaktet på, de føler seg ettertraktet/attraktive akkurat slik vi kvinner føler det når vi får oppmerksomhet fra menn.

Menn og kvinner er forskjellige, men samtidig er ikke alle menn like eller alle kvinne like. Så her må man bare se an mennesketypen.

Alle som har blitt avvist kjenner den kjipe følelsen avvisning gir, men den som intet våger intet vinner. Hvis man ikke satser, så finner man det aldri ut heller.

Jeg tenker: go for it! :)

Om du prøver deg på en grei måte, og han avviser deg, så kan bli litt kleint de første gangene du møter på han, men det kommer til å gå fort over. Du har jo ikke gjort noe galt, du har bare gitt et hint om at du liker han :) Har du egentlig noe å tape på å prøve deg? ;)

Skrevet

Jeg er enig med smiletaktikken. Skal en sjernert dame ha seg en mann fungerer det ofte med en mann som er av jaktetypen og initiativtageren.

Skrevet

Kan fort bli litt pussig stemning av flørting på jobb, for det er ikke ofte det ender bra .. Ble drama verdig en jane austin roman på jobben min, folk begynte og danne lag og greier, om hvem de holdt med ...

Nei ... Er noe i ordtaket: don't shit were you sleep ...

Dont shit where you eat ... ;)

Forøvrig tenker jeg at det er ok å innlede et forhold til noen på jobben, sålenge begge er fri og frank :)

Ville prøvd å fått til en fb-kontakt, evt mailet litt privat og sett om du fikk respons :)

Skrevet

Jeg er så vanvittig betatt av en jeg jobber sammen med og jeg tror ikke at det bare er fra min side. Vi jobber på to ulike avdelinger i samme bygg, og når vi feks møtes i kantina, så kan vi stå å bare stirre på hverandre lenge og smile.. Det er alltid jeg som snur meg vekk først, da jeg er vanvittig sjenert.

Men denne mannen er fantastisk på alle måter og jeg har lyst til å prøve meg litt.. det er bare ett problem, og det er at jeg er redd for å bli avvist...

Så jeg vil flørte litt, men det må være på en slik måte at dersom han ikke er interessert, så vil jeg faktisk kunne si at det ikke var flørting, men helt vanlig oppførsel fra min side.. Skjønner dere hva jeg mener? Verdens mest diskre flørting.. Har dere noen tips??

Av og til må du ta en sjanse ;) Hopp i det, og risiker å dumme deg litt ut hvis han ikke er interessert.

Skrevet

Først bør du vel sikre deg i at han er singel (noe jeg antar du er) og at han ikke er bruk og kast typen.

Ellers skal jeg ikke gi deg råd har vært singel i 4 år og tviler på at jeg noen gang kommer til å være noe annet. Men lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...