Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Hei, helt ny her inne så håper jeg spør i rett forum.... Men lurer på om noen kan hjelpe meg. Har funnet den perfekte parkas men problemet et at jeg vet ikke hvor den er fra.Har bare sett den på mange rundt om kring i byen og har ikke tørt å spurt noen om hvor de har kjøpt den:(Har sett den i marineblå, lysgrå og armygrønn. Den har manga gulldetaljer som knapper og glidlåser. I hetten er det hvitt for og midt på hetten er det en glidlås i gull som går rett ned. På ene overarmen er det også en gull firkant med en logo som er som en hestesko med noen blad på(litt usikker på dette.).. Og på den andre armen er det en lomme med glidlås.. Er det noen som vet hvilken parkas jeg mener og hvor jeg får kjøpt den hen??? Ligner den på bilde men med alle de gulldetaljene og den glidlåsen som er midt på hetta.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 har sett at det er to mennekser mot hverandre ikke blad men vet ikke hvilket merke det er dessverre. Anonym poster: 6199e07bd402a0c3317f1e6a56510ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå