chrisallic Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Bytte vei og stol til sete ,el ha bakover sete til snuppa 2,5 år.Prob er at hun tar av selene på armene.Kjøpte en plastikkdings på barnas hus til å samle selene men den hadde snuppa fått av før vi var halveis hjemme.Hun sitter bakovervendt nå?? din mening??
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Litt off topic, men er det et BeSafe sete?
chrisallic Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2012 Ja er be safe.Må nevnes at lillesnupp har masse vilje og jeg har sagt 1000 ganger at hun må ha på selen.
Fomle84 Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Hår nok kjeft nå, men.. jeg snudde mi jente som også fikk ut armene hele tiden. Etter å ha funnet ut at hun hadde selen rundt magen på motorveien fikk jeg nok og snudde henne. Da kunne jeg se og stoppe dersom d skjedde. Var mye bedre for da ble hun mer opptatt av å se ut vinduet
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Da kan jeg ikke skjønne at du strammer selene godt nok?! Noen unger er jo virkelig utbryterkonger, men selen skal virkelig være stram. Og du må ta av jakke/tykke klær slik at den kommer tett inntil kroppen. Jeg ville ikke snudd en 2,5 åring på bakgrunn av dette. I verste fall må du skremme henne. Ja, det høres brutalt ut, men selen må være på og det er viktig. Men igjen, har du den virkelig stramt nok? Den skal være nesten ubehagelig stram..
humlesurr Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Skjønner ikke at de får til det om selen er strammet nok jeg. Men de sitter tryggere framover med sele på, enn bakover uten sele. Sier seg selv...
chrisallic Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2012 Ja selen er veldig stram.Sier til henne at hvis ikke hun har sele på kommer politiet og stopper oss.
chrisallic Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2012 Skjønner ikke at de får til det om selen er strammet nok jeg. Men de sitter tryggere framover med sele på, enn bakover uten sele. Sier seg selv... Jeg og mener det,er det noen jeg kan ringe til å hørre?trygg trafikk kansje?Tusen takk for gode råd:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 min drev også på med det der, måtte bli rimelig s t r e n g før hun ga seg med det.
humlesurr Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Sett opp speil slik at du ser henne. Da har du samme kontrollen som om hun sitter framover og kan stoppe om hun forsøker. Hun slutter ikke om du snur henne. Jeg forstår fortsatt ikke hvordan det er mulig og komme utav en sele som ligger tett over skuldrene og helt låst inntil kroppen. Houdini? Skulderselene må ikke være festet for høyt opp. Og om det er BeSafe dere har så må du hjelpe til med strammingen av selen ved å dra tak i den bak på stolen også, samtidig som du drar i stroppen framme mellom bena. Vi fikk den ikke stram nok uten hvertfall.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Øh.. Hvis hun tar armene ut når hun sitter bakovervendt vil hun vel gjØre det forovervendt også?? Hadde absolutt ikke snudd henne!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor du må snu henne for å se henne. Hva med et speil? Og det å si til en 2,5 åring at politiet skal komme å gi bøter er ikke helt det jeg mener med å skremme. Du må bli streng, skikkelig streng, skremme henne til å forstå dette. Det er ikke hyggelig, men det er kanskje det eneste som funker. Hun skal altså ikke bli redd DEG, men redd for å ta selen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå