Gå til innhold

39+2 og lite bevegelser i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de 3 siste dagene, nesten ikke kjent spark overhode. Kun små bevegelser. Skal det være slik? Har vært veldig aktiv inni magen inntil nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ring føden og få dem til å sjekke det. Det er ikke sikkert det er noe galt, for de får mindre plass å bevege seg på mot slutten og da forandrer bevegelsene seg, men det skal alltid sjekkes ut når de forandre bevegelsesmønsteret helt. Ring dem med en gang og ikke vent til i morgen. Jeg ringte etter 1 dag med forandrede bevegelser og de ønsket meg inn på kontroll allerede da. Heldigvis var alt i orden med min baby og det er det mest sannsynlig med din også, men få det sjekket så du er sikker!

Skrevet

Sett deg i bilen og ring føden på veien!!!

Skrevet

Ring føden asap!!

Skrevet

Er det for sent å ringe? Jeg har som sagt kjent bevegelser i blandt, men de er svake. Ingen spark. Har også hatt svak hodepine konstant de siste dagene, men ikke så mye at jeg har vært sengeliggende.

Jeg er litt ekstra bekymret, fordi jeg allerede er under oppfølging pga lite foster, og blir satt i gang på mandag pga dette.

Jeg må bare få tak i samboer først, er alene hjemme med en 5åring.

Skrevet

Er aldri for seint å ringe, er folk der hele døgnet!

Lykke til å håper du får fort tak i sambo.

Skrevet

Er det for sent å ringe? Jeg har som sagt kjent bevegelser i blandt, men de er svake. Ingen spark. Har også hatt svak hodepine konstant de siste dagene, men ikke så mye at jeg har vært sengeliggende.

Jeg er litt ekstra bekymret, fordi jeg allerede er under oppfølging pga lite foster, og blir satt i gang på mandag pga dette.

Ring de nå! De er åpen døgnet rundt. Ring de selv om du ikke får tak i samboeren din. Hør hva de sier.

Skrevet

RING MED EN GANG

Skrevet

hadde tatt en tur til føden for å fått det sjekket ut!

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men du kan ha VELDIG dårlig tid!

Skrevet

Håper alt går bra! Men siden ikke hun har svart så er hun forhåpentligvis reist på føden.

Jeg var oppe to ganger med siste pga lite liv. Bedre å sjekke det enn å ikke . Syns 3 dager med lite liv var lenge å gå...

Skrevet

Jeg kjennte mye mindre bevegelse de siste ukene, men kjente bevegelse daglig. Jeg fødte en helt frisk frøken. Men om du selv føler deg usikker hadde jeg kommet til å ringt føden eller legevakten for å være på den sikker siden. Håper alt er bra med deg og barnet :)

Skrevet

Jeg kjent også lite bevegelse ca to uker før fødselen! Var på sjekk hver dag i nesten en uke. Før jeg fikk skrekke meg til og bli satt i gang!

Viste seg at jeg hadde morkakesvik og barnet fikk ikke næring..

Alt gikk bra! Men er bra og få det sjekket!

Skrevet

skal sies at jeg også kjente lite liv rundt uke 39, dro på føden siden jeg ikke hadde kjent noe hele den dagen. På UL kunne de se at babyen bevegde seg, men jeg kjente det bare ikke :P

Håper det er slik med deg også nå HI, har tenkt på deg i hele dag! Håper alt er bra med deg og lille :)

Skrevet

Dytter. Håper alt går bra med deg.

Skrevet

Den her har jeg også tenkt på...

Hun er sikkert fullt opptatt med å bli kjent med den nye verdensborgeren, og har ikke tid til å oppdatere oss nysgjerrige nettlus :)

Skrevet

Hei HI!

Er alt bra med dere? <3

Skrevet

Har tenkt en del på denne jeg også. Den var fryktlig skummel. Håper vi får en oppdatering, jeg er redd for at det kanskje ikke gikk så bra :-(

Anonym poster: 526791a0ba1f319645b96a0f6fb1a40f

Skrevet

huff, håper alt gikk i orden! Og håper veldig på en oppdatering :)

Anonym poster: 7c437375e72d98233d357f562129c875

• 3 uker senere...
Skrevet

Dytter igjen, tenker fortsatt mye denne ! Gikk det bra med dere?

Anonym poster: 7c437375e72d98233d357f562129c875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...