Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium. For det trenger ikke kos og oppmerksomhet. det lukter ikke, og det bruker ikke hele natta på å løpe i et knirkende hjul.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Akvaruim Akvaruim var ikke et alternativ, dumma.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Akvaruim Akvaruim var ikke et alternativ, dumma. Vil ikke ha sure folk i tråden min. Jeg skrev faktisk akkurat dette i overskriften men så det akkurat før jeg lagret:)
Chass Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Hamster, fordi det er så mye lettere og gjøre rent ett hamster bur enn ett akvarium.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Akvaruim Akvaruim var ikke et alternativ, dumma. Sjarmtroll du da
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Akvaruim Akvaruim var ikke et alternativ, dumma. Sjarmtroll du da Takk, I know :-) *smask*
Mandalas Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Hamster. Har mus nå og oppgraderer nok til hamster når de rusler videre
Miamimom Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Har aldri hatt hamster,men digger akvarier! Har maange, men bare ett i drift akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #14 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium er noe av det mest harry jeg vet, så best av to onder her er hamster. Hamster kan man iallefall leke med.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. oktober 2012 #15 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium- fordi det er beroligende og koselig å se på fiskene. En hamster i bur som gnager på potetskrell synes jeg ikke det er noe beroligende og koselig med.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 27. oktober 2012 #16 Skrevet 27. oktober 2012 Det kommer vel litt an på hvor mye tid dere har til å kose:) Det er tyngre med akvarium i den forstand at skifting av vann og alt det der krever litt tid og er litt styrete. Det er mye enklere å skifte sagflis i et hamsterbur. Vi har hatt akvarium tidligere, og det var i grunn veldig koselig. Skal absolutt ha det igjen, men da vil jeg ha et mye større kar, og helst saltvann. Nå har vi 3 deguser (gnagere som faktisk er våkne på dagtid), og de har et stooort bur. Likevel tar det ikke så lang tid å gjøre rent buret. Problemet er å få tiden til å strekke til med kosing hver dag (hadde håpet og trodd at 8-åringen skulle være litt mer interessert ettersom jeg selv hadde hamster fra jeg var 7 år gammel).
jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2012 #17 Skrevet 27. oktober 2012 Hamster:) Hadde jeg ikke vært allergiker så hadde vi nok hatt et for lenge siden, ett eller to:) Har vonde akvarium minner fra barndommen, ei venninne hadde et digert ett og det stinket akvarium i hele leiligheten, og lufta der inne var liksom så klam og ekkel! Jeg skjønner jo nå at det sikkert hadde mye med renhold å gjøre, men...nei takk:)
Februargullet2013 Skrevet 27. oktober 2012 #18 Skrevet 27. oktober 2012 Hamster Altfor mye med fisker synes jeg pga må jo nesten rense vannet hver dag,så de har det fint
Tigerpote Skrevet 27. oktober 2012 #19 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium er noe av det mest harry jeg vet, så best av to onder her er hamster. Hamster kan man iallefall leke med. He he!
Tigerpote Skrevet 27. oktober 2012 #20 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium, men et bitte lite et. Med to fisker bare.
Miamimom Skrevet 27. oktober 2012 #21 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium er noe av det mest harry jeg vet, så best av to onder her er hamster. Hamster kan man iallefall leke med. Det er jo egentlig litt harry med kattunger og eller? Sånn hvis du tenker etter?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. oktober 2012 #22 Skrevet 27. oktober 2012 Fisk, helt opplagt. Hæler ikke de små rare gnagerne.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #23 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium er noe av det mest harry jeg vet, så best av to onder her er hamster. Hamster kan man iallefall leke med. Det er jo egentlig litt harry med kattunger og eller? Sånn hvis du tenker etter? Katter er ikke harry. De tar ikke permanent stor plass i stuen og kan ryddes bort.
Miamimom Skrevet 27. oktober 2012 #24 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium er noe av det mest harry jeg vet, så best av to onder her er hamster. Hamster kan man iallefall leke med. Det er jo egentlig litt harry med kattunger og eller? Sånn hvis du tenker etter? Katter er ikke harry. De tar ikke permanent stor plass i stuen og kan ryddes bort. Kattene kan ryddes bort? Okei.. :-p
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #25 Skrevet 27. oktober 2012 Akvarium er noe av det mest harry jeg vet, så best av to onder her er hamster. Hamster kan man iallefall leke med. Det er jo egentlig litt harry med kattunger og eller? Sånn hvis du tenker etter? Katter er ikke harry. De tar ikke permanent stor plass i stuen og kan ryddes bort. Kattene kan ryddes bort? Okei.. :-p Okei, jeg forsøkte å være hyggelig for din skyld. Jeg er ikke så glad i dyr, så jeg synes egentlig at katter er ganske harry også. Fornøyd? Mvh sjarmtrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå