Gå til innhold

Noen her som har sterilisert seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha planlagt ks og har fått tilbud om dette. Men jeg kvier meg, selv om jeg vet at vi ikke skal ha flere enn 3 barn. Vet egentlig ikke hvorfor jeg har så vanskelig for å bestemme meg. Alternativet er at mannen gjør det. Da må vi betale for det da, nå får vi jo tilbud om å gjøre det gratis...

Noen som har gjort det? Har det fått noen følger, bortsett fra at man ikke blir gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte også sterkt å gjøre det under mitt siste ks. Fikk også tilbudet, men kjente litt på følelsen om at jeg ikke turte fordi man vet jo aldri hva som skjer under operasjonen og om barnet har det bra.

Kjenner at jeg angrer litt på det nå. Var ikke svaret du er ute etter, men kjenner følelsen du sitter med.

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg fikk fjerde barn med planlagt keisersnitt.

Jeg har ikke angret et sekund, så utrolig deilig å slippe tenke på prevensjon.

Selve keisersnittet blir ca 10 min lenger siden det er tiden det tar å svi over egglederne, men du merker overhodet ingen forskjell på kroppen etterpå.

Hormonene virker som før, kroppen slipper egg en gang i måneden og du får mensen som vanlig. Enste de gjør er jo å svi over egglederne så egget som slippes i eggstokken ikke finner veien ned til livmoren, og det er ikke neo det er mulig å kjenne på kroppen.

Skrevet

Jeg har samme erfaring som " Fire små troll ".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...