Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Sambo, "ste-pappaen" til datteren min kommer fra en veldig konservitiv familie. Han er en bra mann, og gjør mye for oss.. Men noen ganger synes jeg han kan være utrolig streng. Vi skal gifte oss snart, men synes han er litt hard mot jenten min.. Idag hadde hun omgangsyke, hun er 6 år, og han synes det var hennes feil, fordi hun hadde spist for mye frukt?? Hvordan i all verden kan man tenke sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Selvsagt er det ikke hennes feil. Men om han har gått over noen grense er ikke så lett å svare på for du skriver ingenting om hva han har sagt eller gjort mot deg/henne.
Gjest Gullguttene Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Det har vel ikke noe med å komme fra en konservativ familie? For en idiot!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Hmmmm... Er vel ikke ukjente mennesker på et forum som skal svare på det spørsmålet, men mammaen til jenta... Altså DEG! Husk at du først og fremst er en mamma og dernest en kjæreste/samboer! DU må kjenne om denne mannen er det riktige for deg og din datter! Når du legger ut en slik melding i et forum, kan det tyde på at du er usikker...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Høres ut som en mann uten empati og forståelse. OG da tipper jeg det ikke bare er i denne saken han er sånn. Stakkars lille jenta
jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Sambo, "ste-pappaen" til datteren min kommer fra en veldig konservitiv familie. Han er en bra mann, og gjør mye for oss.. Men noen ganger synes jeg han kan være utrolig streng. Vi skal gifte oss snart, men synes han er litt hard mot jenten min.. Idag hadde hun omgangsyke, hun er 6 år, og han synes det var hennes feil, fordi hun hadde spist for mye frukt?? Hvordan i all verden kan man tenke sånn? Han "syntes" det var hennes feil at hun fikk omgangssyken fordi hun hadde spist for mye frukt? Om hun hadde spist bæsj så hadde jeg forstått hva han mente, men frukt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg er selv helt sjokkert, er så forbanna på han at halve kunne vært nok... Først klager hun på å være kvalm hele dagen, han sier det er fordi hun ikke spiser nok osv... Så legger jeg henne etter å ha gitt hun litt paracetamol, en time senere kommer hun ned fra rommet sitt.. Hun har spydd overalt... Sambo går opp hjelper meg med å skifte på sengen hennes og sier.. Ja hva var det jeg sa du skulle ikke spist så mye frukt idag, du får bare skylde deg selv..! WTF! Dette akspeterer jeg IKKE.... er jo ikke hennes feil hun er syk!!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg er selv helt sjokkert, er så forbanna på han at halve kunne vært nok... Først klager hun på å være kvalm hele dagen, han sier det er fordi hun ikke spiser nok osv... Så legger jeg henne etter å ha gitt hun litt paracetamol, en time senere kommer hun ned fra rommet sitt.. Hun har spydd overalt... Sambo går opp hjelper meg med å skifte på sengen hennes og sier.. Ja hva var det jeg sa du skulle ikke spist så mye frukt idag, du får bare skylde deg selv..! WTF! Dette akspeterer jeg IKKE.... er jo ikke hennes feil hun er syk!!! HI Sjarmerende fyr! Hvor finner dere alle disse idiotene??
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Fysj, for en respektløs fyr! Jeg ville aldri tålerert å bli snakket slik til og om noen her i huset hadde snakket slik til datteren min så ville jeg seriøst revurdert forholdet. Ser du for deg at datteren din vil nyte godt av at du gifter deg med ham? Tror du at han i fremtiden vil behandle henne med respekt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Bare si til han at han ikke kan skylde på at det er jenta selv som har forårsaket det og ikke frukten. Da vil hun kanskje aldri spise frukt mer! Fobi.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Dum bemerkning, men om fyren ellers er en all right mann, vil jeg ikke kalle ham en idiot. Man får ikke omgangsyke av å spise for mye frukt, i alle fall ikke dersom ikke noen andre med omgangsyke har spist på den samme frukten først. Men kaste opp kan man jo alltid om man spiser for mye av noe. Når det er sagt, så kom jo denne "taperen" her og hjalp deg med å skifte på sengen til ungen som hadde spydd utover det meste, og det er vel mer enn man kan si om mange av de andre sjarmerende ektemenn og samboere som folk har her inne. Så kanskje er han ikke så verst likevel, til tross for en ikke så smart bemerkning. Hvordan i alle verden han kan tenke sånn? Ikke så vanskelig det. Jeg har hatt barn som har spist så mye av de har spydd eller fått diare, kanskje ikke av frukt, men av andre ting. Så tanken er nødvendigvis ikke så dum. Men han hadde kanskje kunne latt være å si det. Endret 27. oktober 2012 av ronja røverdatter
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Får håpe han blir smittet, så når han spyr i morgen kan du si at det er hans egen feil siden han spiste "et eller annet" til frokost. Var jo en lite gjennomtenkt kommentar, men jeg har selv opplevd at menn er veldig uvitende om slike ting. Om han ellers er empatisk og snill hadde jeg skrevet det på kontoen over idiotiske mannfolk-kommentarer, men siden du skriver dette innlegget her er det vel flere ting ved mannen som skurrer tipper jeg?
Mrs. Bouquet Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Stakkaren vet ikke bedre. Hadde det vært meg hadde jeg kjeftet tilbake og vært ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå