Gå til innhold

Hvorfor kommer sjelden en dårlig nyhet alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg må ha gjort noe fælt og at dårlig karma forfølger meg.

For to uker siden mistet jeg deltidsjobben min som passet meg så perfekt i forhold til barn og studier. Vet jeg ikke kommer til å finne en tilsvarende jobb så lett.

Så blir jeg dumpa på torsdag. Over sms. Og fordi han bare hadde vært så unnvikende at jeg måtte SPøRRE om han ville avslutte. Ingen forklaring (selv om han lovte at han skulle forklare ved en senere anledning, men det kan jo drøye før vi ser hverandre igjen da han er opptatt med flytting i ukene som kommer...trenger ikke forklaring om tre uker liksom).

Føler meg som en dritt og føler at livet mitt nettopp ble snudd på hodet. Hjelp...noen råd om hvordan jeg skal komme meg ut av dette tankekjøret som råder inne i hodet mitt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en DRITTMANN!!!!

Er det ikke et paradoks at fordi han oppfører seg som en amøbe, så er det du som sitter å føler deg dritt?

Ok, det med jobben er skikkelig kjipt, ingen tvil om det. Er det helt umulig å få noe tilsvarende?

Men mannen skal du jammen meg feire at du er kvitt, iallefall om noen uker når du er kommet litt over nederlagsfølelsen.......

For å komme ut av ditt nåværende spor, gjør noe som er nytt, spennende og som gir deg følelsen av at du tar kontroll over livet ditt. Gå på konsert eller kino (om du har mulighet). Inviter venner på middag. Ha selskap for naboene med unger (halloween party). Eller om du har mulighet, reis bort i noen dager! Prøv å holde fokuset på ting som er gøy, og kanskje særlig sosiale aktiviteter.

Masser av lykke til :-)

Skrevet

HI

Å, takk skal du ha.

Drittmann ja. Han var virkelig ikke sÅnn, virket som en følsom fyr som visste Å behandle andre med respekt. Han virket annerledes. Jeg vet ogsÅ at min usikkerhet over Å gÅ for raskt inn i et forhold, men jeg har barn Å ta hensyn til og ville ta dette virkelig skritt for skritt. Vi sÅ jo hverandre bare annenhver helg og det er ikke lang tid til Å bli kjent pÅ (traff han i mai). Men at han gjorde det slutt sÅnn nesten ut av intet...og pÅ den mÅten. Det hadde jeg ikke ventet meg. Fyren er 44 År og ikke 22 liksom. Skikkelig dÅrlig gjort. Blæh!

Hvis han kunne oppføre seg slik...ja, da mister jeg respekten for det andre kjønn. Vet ikke alle er like, men han her skilte seg faktisk ut fra menn jeg har møtt før.

Takk for dine rÅd...jeg skal komme meg ovenpÅ igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...