Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Vi har ikke hatt, heldigvis. Betyr at foreldre har skjønt at Halloween faktisk er på 31. Okt
Gjest Gullguttene Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Ikke det jeg vet. Ringeklokka vår er for tiden ute av drift
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Det har ikke vært noen her, men alle ungene pleier å komme den 31. Forventer som vanlig stort innrykk av skumle barn den dagen, i fjor telte vi nesten 50 mennesker på døren. Men må ærlig innrømme at jeg håper det ikke kommer så mange i år. Rett og slett fordi jeg er alene med to små den uken. Blir så vanskelig å fly ut til døren hele tiden. Må passe på at ikke 3-åringen blir skremt og at ikke 1-åringen finner på noe tull
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Niks. Bor i leilighet i Oslo og det pleier ikke komme noen hit. Tror vi bare har hatt halloweenunger her 1 gang.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Nei, heldigvis ikke, fordi da hadde jeg begynt å lure, siden det ikke er halloween De er velkommne på onsdag!
DotM Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Nei, men det pleier ikke komme så mange hit. Var 1 i fjor på halloween
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Her pleier de heldigvis å komme den 31. Har opplevd en gang at det kom noen dagen før og da sa jeg at jeg dessverre ikke hadde noe godteri fordi jeg trodde det var dagen etter de skulle komme og da fikk jeg et smil tilbake igjen med at det ikke gjorde noe og at de kom en dag fordi tidlig fordi de ikke kunne dagen etter Her er de også flinke til å bare komme til dem som viser at de tar i mot besøk. De gangene vi ikke har gjort noe spesielt, så har det nesten ikke kommet noen, men hvis vi har satt et stearinlys i vinduet kommer alle nabobarna, så det har jeg gjort de siste årene for å vise at vi gjerne tar i mot besøk. 5åringen vår vil ikke gå rundt selv, så da syns vi det er hyggelig at det kommer en del hit og ringer på.
me_87 Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Her har ingen kommet heldigvis. Håper ikke de kommer 31 heller for den slags skyld.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Ingen har vært her, heldigvis. Og de kan bare holde seg vekke på onsdag også
Tigerpote Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Ingen her Håper noen kommer på onsdag slik at jeg kan få gitt bort godteriet så ikke jeg spiser det selv.
eliona Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Selv om det kommer unger ikveld så vil det jo ikke si at foreldrene ikke har skjønt det. Men at det blir litt sent for barna å gå på onsdag når de skal tidlig opp på torsdag. Logisk det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #14 Skrevet 27. oktober 2012 Selv om det kommer unger ikveld så vil det jo ikke si at foreldrene ikke har skjønt det. Men at det blir litt sent for barna å gå på onsdag når de skal tidlig opp på torsdag. Logisk det. Da får de la være...Halloween er kun en dag i året. Da er de ikke gamle nok til å være med hvis de ikke kan gå den dagen det faktisk er!!
Teline Skrevet 27. oktober 2012 #17 Skrevet 27. oktober 2012 Selv om det kommer unger ikveld så vil det jo ikke si at foreldrene ikke har skjønt det. Men at det blir litt sent for barna å gå på onsdag når de skal tidlig opp på torsdag. Logisk det. Det er ikke logisk å sende ungene ut for å gå trick or treat når det ikke er Halloween..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #18 Skrevet 27. oktober 2012 Selv om det kommer unger ikveld så vil det jo ikke si at foreldrene ikke har skjønt det. Men at det blir litt sent for barna å gå på onsdag når de skal tidlig opp på torsdag. Logisk det. Sent? Det er jo mørkt ute innen klokken er seks nå jo...
Teline Skrevet 28. oktober 2012 #20 Skrevet 28. oktober 2012 Gud så sure damer!!! Du fremstår ikke som trivelig selv
Musemorbr / Skrevet 28. oktober 2012 #22 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, men jeg vet noen kommer på onsdag og jeg gleder meg.
Cat.68 Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Gud så sure damer!!! Sure? Fordi man mener foreldrene bør lære ungene rett dag å gå på, samt reglene rundt det. å slippe dem ut på Halloween andre dager en den faktiske dagen er jo det samme som å legge opp til at barna kan få en dårlig erfaring, med irriterte naboer fordi dem får besøk på døra kanskje opp til flere dager i tilegg til den dagen det faktisk gjelder. De fleste kjøper jo inn godteri til den faktiske dagen. Skal man først delta på feiringen bør man klare å holde det til rett dag, hvis man ikke kjører lukkete fester. Endret 28. oktober 2012 av Cat.68
Cmyk Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 Innen her heller, heldigvis. Men jeg gleder meg til onsdag, jeg - skal både pynte, skjære ut gresskar og muligens kle meg ut.synes Halloween er morro, men KUN den 31. Oktober. For meg blir det å sende unger ut på knask eller knep på feil dag litt som å sende unger bunadskledt, med flagg og trompeter 14. Mai....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #25 Skrevet 28. oktober 2012 Her var det 3 barn som kom i går. For meg gjør det helle ingenting om de kommer noen dager før. Da kommer jo ikke de samme barna på onsdag også. De kommer jo ikke med øks heller da, går fint ann å si at du ikke var forberedt at de skulle komme idag. Det er barn som bare vil ha litt gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå