Gå til innhold

Hvor er ungene oppdratt henn?? Halloweenmas meg midt i...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Akkurat synket ned i sofaen i armkroken til mannen når det ringer på døra... Der står det 2 gutter utkledd og klare for å få godteri. Jeg var veldig høflig og sa "Dere kommer på feil dag, det er ikke før til onsdag".

"De fleste går faktisk idag siden det er lørdag, derfor skal vi ha godteri nå. Så vet du det"...??? Hvis mine unger noensinne snakker sånn til voksne folk når de tigger godis så skal de få høre hvor skapet skal stå...

Jeg gikk å danderte en pose til de hver, av noe vi hadde liggende i skapet, og han lille frekkasen sa bare "jeg tar begge to jeg, for han har så mye"...og snappa posen ut av hånda mi?? Jeg ble så paff at jeg ikke fikk meg til å si noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ga du godteri til sånne frekkaser??! Hadde ikke fått noe her.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var ikke så veldig gira på et evnt alternativ, nemlig huset fullt av egg...det skjedde i fjor fordi vi ikke var hjemme når de var her...

Skrevet

Hadde glatt tatt fra han begge posene og gitt de til han andre og sagt noe sånt som han skal ha begge posene for du er altfor frekk til å få noe som helst! Så vet du det! Og så lukket døra igjen.

Men her vet jeg hvem alle ungene er, og hadde de begynt med noe tull hadde jeg ringt foreldrene!

Skrevet

Sikkert sønnen til en eller annen passe streng og perfekt BIM-mamma, som har stålkustus på ungen sine når hun er tilstede. Så fort ungen kommer utenfor mors blikk, blir han en frekkas totalt uten hemninger, mens moren tror ungen er et lys, for hun ser aldri annen oppførsel hjemme.

Skrevet

Det er jo for jævlig at en er nødt til å fore frekke drittunger med godteri av frykt for å få huset griset ned!!

"Tigging" etter godteri er greit på selve Halloween, og kun da - og det å kaste egg, toalettpapir og annet på hus hvor folk ikke engang er hjemme, er totalt forkastelig!

Skrevet

Er det ingen av dere som var rampete eller "tøffe" i trynet når dere var små ? Er ikke dette mest uskyldig moro 1(!!) gang i året ?

Skrevet

Er det ingen av dere som var rampete eller "tøffe" i trynet når dere var små ? Er ikke dette mest uskyldig moro 1(!!) gang i året ?

Rampete? Seriøst?

Frekt kaller jeg det, og jeg kunne aldri snakka sånn til voksne når jeg var liten, nei.

Skrevet

Rampete og rampete, fru Blom. Selv om det bare er en gang i året, så må det være mulig å oppføre seg. Vil tro at siden "han andre hadde så mye", så var det neppe mangel på godter å få hos folk....

Hadde gitt drittungene en gulerot hver.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ga du dem gotteri?? Det hadde jeg aldri gjort! De skulle fått snasket seg til å snakke skikkelig til folk først

Skrevet

Egg på veggen er ikke uskyldig moro,det er helt jævlig å få av.Jeg skal sitte med skoene på å løpe etter så fort jeg hører et klask i veggen her om så skulle skje.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg er dum som ga de noe, jeg er klar over det....

Og jo, jeg var også rampete som liten, men jeg sa aldri imot voksne jeg ikke kjente, og var veldig høflig! Disse her sa jo ikke takk engang.

Heldigvis skal vi på hallo-venn på onsdag, så da er vi ikke hjemme da helle;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...