Gå til innhold

4cm åpning, helt moden, slimproppen har gått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det kommer "gørr" hele tiden... Sånn har jeg gått siden tirsdag...

Hvor lenge kan man liksom gå sånn før det skjer noe? Er 3.gangs...

Overtidskontroll til fredag neste uke... Men overlegen på sykehuset trodde ikke jeg kom til å trenge den... Men ingenting skjer jo... Blææ.... Rastløs...

Dere som har vært i samme situasjon, hvor lenge gikk dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke skjedd meg men tenker bare DAMN GIRL - halve fødselen din er jo allerede overstått!! :D Hadde ikke dratt på langtur inn i skogen hvertfall for den ungen kommer nok kjapt bare den får bestemt seg <3 En runde i halmen er kanskje det som skal til? ;)

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Jeg gikk nesten en uke, da satte jordmor riestimulerende akupunktur og strippet meg. Jeg fikk sinnsykt maserier av den akupunkturen, hadde regelmessige kynnere/maserier hvert tiende minutt natten etter. Fødte kvelden etter.

Skrevet

Har ikke skjedd meg men tenker bare DAMN GIRL - halve fødselen din er jo allerede overstått!! :D Hadde ikke dratt på langtur inn i skogen hvertfall for den ungen kommer nok kjapt bare den får bestemt seg <3 En runde i halmen er kanskje det som skal til? ;)

Hehehe, sant nok, og nesten smertefritt også :P

Har ikke noen gubbe, så har ingen å hoppe i halmen med... Men drikker bringebærbladte da... Håper det hjelper....

Skrevet

Å, jeg hadde vasket alle vinduene i huset!!! ;)

Gratulerer på forskudd, den babyen er her før vi vet ordet av det :)

Skrevet

Jeg gikk nesten en uke, da satte jordmor riestimulerende akupunktur og strippet meg. Jeg fikk sinnsykt maserier av den akupunkturen, hadde regelmessige kynnere/maserier hvert tiende minutt natten etter. Fødte kvelden etter.

Jeg har blitt strippa to ganger. Hadde rier etter gang nr to, men så stoppa det opp igjen... :(

HI

Skrevet

Ta deg en "rask" gå tur, vask hus.... Lykke til! Du er jo nesten halvveis :)

Skrevet

Jeg har blitt strippa to ganger. Hadde rier etter gang nr to, men så stoppa det opp igjen... :(

HI

Babyen syns vel at hybelen er for fin til å flytte ut fra da? Sikkert romslig og god etter to tidligere leieboere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...