Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Hadde positiv el-test forrige torsdag...når kan jeg teste? Jaaa, jeg vet jeg bør vente en uke til, men det er veldig vanskelig!
<3 2G <3 Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Tidligst tirsdag mener jeg, men i dag om du ikke klarer å holde deg. Noen vil sikkert si tidligere, men jeg har prøvd å holde meg til 11-12 dpo.
flypapir Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Min tidligste positive test fikk jeg tre dager før IKM med en billigstrimmel ...streken var da svak, men den var hvertfall tilstede! Lykke til med testing!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Tidligst tirsdag mener jeg, men i dag om du ikke klarer å holde deg. Noen vil sikkert si tidligere, men jeg har prøvd å holde meg til 11-12 dpo. Såååå lenge??? I dag gidder jeg ikke, må bruke morgenurin såpass tidlig føler jeg. I morra kanskje? Haha, jeg er håpløs. Har heldigvis 3 stk liggende, så jeg kaaan jo sløse bort en. Men unødvendig om det uansett blir negativ test... Jeg forstår heller ikke når DPO starter. Noen sier fra positiv el-test, andre fra dagen man har EL (og vet man egentlig det med sikkerthet??) mens andre sier dag 1 er dagen etter EL....jeg blir sprø
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Min tidligste positive test fikk jeg tre dager før IKM med en billigstrimmel ...streken var da svak, men den var hvertfall tilstede! Lykke til med testing! Takk! Jeg aner ikke hvor lang syklusen min er, så jeg vet ikke når IKM er... Men jeg vet at EL-testen var positiv forrige torsdag
<3 2G <3 Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Om du hadde positiv el-test forrige torsdag vil jeg tro ikm er rundt fredag/lørdag neste helg. Da el-test gir positiv 24-36 timer før egget slipper. Prøv i det minste å vente til mandag, og ikke gi opp om den er negativ, er den det prøv å vent 2 dager før du tester på nytt. Med morgenurin og helst i kopp så du er sikrere på at den blir riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå