Gå til innhold

Dere testomane!! Når kan jeg teste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde positiv el-test forrige torsdag...når kan jeg teste? Jaaa, jeg vet jeg bør vente en uke til, men det er veldig vanskelig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligst tirsdag mener jeg, men i dag om du ikke klarer å holde deg. Noen vil sikkert si tidligere, men jeg har prøvd å holde meg til 11-12 dpo.

Skrevet

Min tidligste positive test fikk jeg tre dager før IKM med en billigstrimmel :)

...streken var da svak, men den var hvertfall tilstede!

Lykke til med testing!

Skrevet

Tidligst tirsdag mener jeg, men i dag om du ikke klarer å holde deg. Noen vil sikkert si tidligere, men jeg har prøvd å holde meg til 11-12 dpo.

Såååå lenge??? :( I dag gidder jeg ikke, må bruke morgenurin såpass tidlig føler jeg. I morra kanskje? :P Haha, jeg er håpløs. Har heldigvis 3 stk liggende, så jeg kaaan jo sløse bort en. Men unødvendig om det uansett blir negativ test...

Jeg forstår heller ikke når DPO starter. Noen sier fra positiv el-test, andre fra dagen man har EL (og vet man egentlig det med sikkerthet??) mens andre sier dag 1 er dagen etter EL....jeg blir sprø :P

Skrevet

Min tidligste positive test fikk jeg tre dager før IKM med en billigstrimmel :)

...streken var da svak, men den var hvertfall tilstede!

Lykke til med testing!

Takk! :) Jeg aner ikke hvor lang syklusen min er, så jeg vet ikke når IKM er... Men jeg vet at EL-testen var positiv forrige torsdag ;)

Skrevet

Om du hadde positiv el-test forrige torsdag vil jeg tro ikm er rundt fredag/lørdag neste helg. Da el-test gir positiv 24-36 timer før egget slipper.

Prøv i det minste å vente til mandag, og ikke gi opp om den er negativ, er den det prøv å vent 2 dager før du tester på nytt. Med morgenurin og helst i kopp så du er sikrere på at den blir riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...