Gå til innhold

Noen her som bruker Atarax?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker de, og vet ikke om det bare er innbildning, eller om det er sant.

Ihvertfall, i det siste har jeg tatt en og en halv tab. Det er ikke hverdag jeg tar.

Men de dagene jeg tar de, blir jeg utrolig sliten om morgenen, jeg drommer heller aldri etter jeg har tatt tablettene.

Men de nettene jeg ikke tar tab, drommer jeg bare mareritt! Mareritt etter mareritt....

 

Hvordan fungerer det hos dere? Og kan dette vere annet enn innbildning?

 

(Skrivefeilene skyldes tastaturet som ikke liker 3 tydelige bokstaver)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier og har erfaring gjennom dette og det er vanlige bivirkninger du beskriver. Snakk med legen din og hør om det finnes et bedre alternativ.

Skrevet

Takk for svar.

 

Men mener du da bare at jeg er sliten på morgenen, eller marerittene også, som vanlige bivirkninger?

Skrevet

Døsighet er vanlig og mareritt er heller ikke uvanlig.

Skrevet

Jeg spiste Atarax en periode. Og da sovna jeg av her og der. Så den var virkelig tung for meg. Men kan ikke huske noe om mareritt. Husker at det var en rød trekant på den eska så det er jo veldig sannsynlg at trøtthet er en vanlig bivirkning. Og det bekrefter jo egentlig sykepleiern over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...