Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg bruker de, og vet ikke om det bare er innbildning, eller om det er sant. Ihvertfall, i det siste har jeg tatt en og en halv tab. Det er ikke hverdag jeg tar. Men de dagene jeg tar de, blir jeg utrolig sliten om morgenen, jeg drommer heller aldri etter jeg har tatt tablettene. Men de nettene jeg ikke tar tab, drommer jeg bare mareritt! Mareritt etter mareritt.... Hvordan fungerer det hos dere? Og kan dette vere annet enn innbildning? (Skrivefeilene skyldes tastaturet som ikke liker 3 tydelige bokstaver)
geitemarken Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg er sykepleier og har erfaring gjennom dette og det er vanlige bivirkninger du beskriver. Snakk med legen din og hør om det finnes et bedre alternativ.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Takk for svar. Men mener du da bare at jeg er sliten på morgenen, eller marerittene også, som vanlige bivirkninger?
geitemarken Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Døsighet er vanlig og mareritt er heller ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg spiste Atarax en periode. Og da sovna jeg av her og der. Så den var virkelig tung for meg. Men kan ikke huske noe om mareritt. Husker at det var en rød trekant på den eska så det er jo veldig sannsynlg at trøtthet er en vanlig bivirkning. Og det bekrefter jo egentlig sykepleiern over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå