Gå til innhold

Hvordan få bedre tålmodighet?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg har så utrolig liten tålmodighet når det gjelder ved leggetider!

Hun klarer aldri legge seg, skal alltid inn å spør om noe, roper at en leke er ødelagt er tørst osv! mye tull og tøys.

Kan noen komme med tips?

Hun får beskjed om å legge seg fint å ingen leker i senga, men hører ikke etter, selv om vi blir enige at hun skal legge seg fint. (har ingen andre plasser å legge lekene enn på rommet)

Er ellers veldig snill og rolig jente.

Leser ofte til hun eller synger før leggetid.

Er nå 5 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mye av det samme! har også ei på 5 år! når legges hun? jeg merker at om jeg begynner legging for sent blir det mer rot og jeg er mer utålmodig! Ellers så er jeg bare veldig konsekvent, kommer hun inn skal hun rett i seng igjen, om hun vil på do eller ha litt drikke er det ok, men rett i seng igjen! har også kuttet ut leker i senga...

Noen dager går det strålende, andre ikke, men prøver å være bestemt, ikke for sinna, da blir hun bare mer vrien!

Skrevet

Hun legger seg rundt 1900-1930 på hverdager og mellom 20:00 og 20:30 tiden i helgene. Er alltid oppe før 0700 om det er hverdag eller helg.

Ingenting hjelper, hun har holdt på sånn i flere år.

Hun går alltid rett i seng igjen,men kommer fort inn i stua eller roper.

Her er det ikke noen dager det er bedre.

HI

Skrevet

Merker jeg har så utrolig liten tålmodighet når det gjelder ved leggetider!

Hun klarer aldri legge seg, skal alltid inn å spør om noe, roper at en leke er ødelagt er tørst osv! mye tull og tøys.

Kan noen komme med tips?

Hun får beskjed om å legge seg fint å ingen leker i senga, men hører ikke etter, selv om vi blir enige at hun skal legge seg fint. (har ingen andre plasser å legge lekene enn på rommet)

Er ellers veldig snill og rolig jente.

Leser ofte til hun eller synger før leggetid.

Er nå 5 år!

Ingen tips. Jeg sliter med liten tålmodighet selv når det gjelder legging. Vår er 3,5 år. Ved 5 år burde det være slutt på tull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...