Gå til innhold

Andre som har menn som brygger øl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tomtebrygg, og det er helt ok, får mye skryt av venner og familie for det og det er en fin gave å ta med når man er bedt bort i jula.

Synes det er helt pyton selv da, og drikker ikke så mye som en slurk av det engang ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ikke mann, men har en pappa som brygger kornøl. Til høytid og fest. Fin tradisjon, kam ta meg et glass men er ikke overmåtelig begeistret med mindre det er svært vellykket :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Mannen min lager både øl og vin selv, og jeg synes det er helt greit. Det er hans hobby, og så lenge han både har plass og tid er der null problem for meg.

Er selv avholds, så må innrømme at det smaker like vondt som all annen øl og vin ;)

Skrevet

Det synes jeg er helt uproblematisk :-)

Hva tenker du skulle vært problemet med det evt? At han drikker mye? Luktet av det? Oppvasken?

Skrevet

Jada, han brygger både øl og hjemmebrent og selger det til folk.

Dessuten røyker han rullings, går rundt i joggebukse og tresko, og han kjører rundt i en gammel volvo med masse wonderbaumer.

Skrevet

Dessuten røyker han rullings, går rundt i joggebukse og tresko, og han kjører rundt i en gammel volvo med masse wonderbaumer.

Hehe, har han bart også da kanskje ;)

Skrevet

Hehe, har han bart også da kanskje ;)

Jepp, han er et bartestativ.

Skrevet

Jepp, her har sambo blitt helt bryggetussete. Men jeg syntes det er helt greit. Godt med en hobby. Ølen blir knallgod og :)

Skrevet

Nei, men jeg er oppvokst med en far som laget vin og en mor som laget likører i forskjellige slag. Jeg har lyst til å gjøre det samme men har ikke plass her. Har en venn som lager øl og det har jeg også lyst til, men siden jeg ikke liker det så er det litt teit også. Jeg er ikke så glad i hjemmelaget vin heller, men jeg syns det er så gøy å lage. Jeg var alltid fast inventar når pappa ordnet med vinen på vinrommet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...