Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 hvor lenge gikk det fra diagnose til fødsel? ble dere satt igang eller ble det keisersnitt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Ca 3 uker, fra begynnende til KS. ble du akutt innlagt eller ble det planlagt? hvilken uke var du i?
MaRiAnNe_85 Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Flere mnd. Fikk diagnosen rundt 24 uker på vei, men ble ikke satt i gang før i uke 37:) heldigvis! Ble akutt ks med første. Fikk eclampsi:(
Jentene mine og jeg:) Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 2 dager omtrent. Men mistanken hadde vært der noen dager. Ble ks pga eklampsi.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Fikk diagnosen 3 dager før termin og ble igangsatt på termindagen (fødte noen timer etterpå). Hadde det ikke så veldig alvorlig (170/110 i BT og +2 på proteiner og ekstremt mye ødem (3++)), så kunne nok gått en liten stund slik, men siden jeg var så nær termin var det egentlig ikke noe å utsette.
Gjest SHOC Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Innlagt i 2 uker, planlagt KS i uke 37
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 3dager før ks fikk jeg diagnosen. det var i uke 37 Var rask forverring med protein som økte fra +2 til +4 på de dagene og blodtrykk som var rundt 158/120 dagen og protein +3 på innleggelse dagen, som var dagen før ks.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Fra det ble oppdaget gikk det 6 dager med innleggelse på obs post før barnet kom. Ble igangsatt, ergo vaginal fødsel. Fødte i uke 33. 3+ på urin og Bt var 200/140 på det verste!
Heada Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg begynte kontroll mot mulig svangerskapsforgiftning i uke 30 tror jeg. Da måtte jeg til sykehuset og det ble planlagt kontroll hos fastlegen en gang i uken. I uke 33 ble jeg lagt inn. Lå til uke 36 og fikk KS etter at igangsettingen ikke fungerte.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Ks 6 timer etter stilt diagnose. Egentlig ville de ta han før.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 hadde dere mange symptomer, følte dere skikkelig syke.. jeg har høyt bt og protein i urin, men ingen andre symptomer. føler meg ikke syk. men legene ser på meg med bekymret blikk og det virker som jeg skal legges inn når som helst. er i uke 33.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Fikk diagnosen rundt uke 30, litt før trur je, husker ikke helt Ble lagt inn på sykehus pga det uke 36+5, satt i gang 37+1, og fødte 37+2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #14 Skrevet 27. oktober 2012 Fikk diagnosen rundt uke 30, litt før trur je, husker ikke helt Ble lagt inn på sykehus pga det uke 36+5, satt i gang 37+1, og fødte 37+2 håper det blir slik med meg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå