Gå til innhold

Far går på skole, og jeg fikk permisjonen hans


November-spire-79

Anbefalte innlegg

Har hatt mange diskusjoner med mine venner anng. dette med permisjon og skole. Alle mente at jeg ikke ville få hans uker, og at vi ville miste de.

 

Jeg fikk ukene hans fordi han ikke har tjent penger. Hadde han jobbet litt i tillegg til skolen så ville jeg ikke fått de ukene for da hadde han hatt krav på permisjon.

 

Han har uansett ikke mulighet til å ta fri 12 uker fra skolen, så det å miste de ukene ville vært krise. Men alt ordnet seg for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg sitter i samme situasjon. Han studerer fulltid og jeg jobber fulltid. Men han har en deltidtidsjobb på 20% hos Securitas. Vil han da måtte ta ut permisjon i 12 uker pga den lille jobben?

 

Jeg hadde håpet på at jeg kunne ta over hans uker siden han ikke tjener inn så mye penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i samme situasjon. Han studerer fulltid og jeg jobber fulltid. Men han har en deltidtidsjobb på 20% hos Securitas. Vil han da måtte ta ut permisjon i 12 uker pga den lille jobben?

 

Jeg hadde håpet på at jeg kunne ta over hans uker siden han ikke tjener inn så mye penger...

Så lenge han tjener over 1/2 g har han rett på fedrekvoten.

 

Anonym poster: 5ba032ab78d98cd4fd387950206006d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...