Musemorbr / Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 I hvem? Mannen min! Jeg ble 30 i går og lang historie kort sto gave, sjokolader og en diger (og jeg mener Diger) bukett roser på spisebordet da jeg sto opp. Om noen skulle lure har jeg fått den bodumkoppen jeg har gnålt om siden i sommer. Ti kjærestepoeng til han. <3 Men... så er det sånn at vi egentlig har veldig dårlig råd. Det er altså ikke de helt store utskeielser vi tillater oss, og vi kan ikke for eksempel støtte organisasjoner, eller ha fadderbarn, selv om vi godt kunne tenkt oss det. Så forteller han at han på flyplassen opplevde at en jente ikke fikk vekslet euro og dermed ikke kunne ta buss til byen. Flyplassen stenger om natten, og det er ikke noe sted å gjøre av seg. Man får ikke vekslet andre steder enn i bank i byen, noe folk ofte ikke er klar over. Denne jenta ble sittende å gråte og ante ikke hva hun skulle gjøre. Hva gjør mannen min? Han tar sine 187 kr, som er det han har igjen på kontoen, og spør sjåføren hva det koster til byen. Så betaler han de 180 det koster, og gir billetten til jenta. Jeg er så uendelig, utrolig, ufattelig forelska i den mannen. Og ja, vi klarer oss. Fryser er stappfull, og vi har en regningskonto vi kan låne av. Dette er et skryteinnlegg, ikke et tiggeinnlegg, hvis noen skulle lure. Jeg har funnet den beste mannen i hele verden!
Gjest Trulte med to små Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Å sÅ utrolig flott gjort av mannen din! Jeg blir stolt over slike mennesker som klarer Å hjelpe andre pÅ en slik mÅte! Det mÅ du si til han! Du har all mulig grunn til Å være glad i den mannen og sÅ godt at du har evne til Å sette pris pÅ han og de nære ting i livet. Vi har det litt slik selv nÅ, lite penger, men mer lykke nÅ enn pÅ evigheter. Hurra for kjærligheten, medmenneskelighet og raushet! Gratulerer sÅ mye med dagen pÅ etterskudd og jeg ønsker deg en flott lørdagskveld! PS: Ta en god snus pÅ de fine rosene fra meg da!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Gratulerer med gårsdagen Høres ut som om du hadde en flott dag (med en flott mann)!
sologsommer Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Tillykke med dagen igår!!! Så snill mann
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Tillykke med dagen igår!!! Så snill mann Jeg må bare spørre om du er dansk? Er selv dansk, og det ser ut som om du bruker mange danske ord
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Herlige mann! Alle skulle hatt en sånn! Håper dere blir lykkelige i all evighet!
Musemorbr / Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2012 Takk. Min mann er forøvrig også dansk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå