IHHE Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Sitter å lurer på om vi skal på kino ikveld, men føle ør det er det eneste vi gjør hvis vi skal finne på noe i helgene.. Det og ut og spise. Jeg er 37 uker på vei da så blir jo ikke noe bytur, og bowling går ikke pga bekkenet... xD så hva skal dere da damer?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Vi skal ha besøk av et vennepar og kose oss med hjemmelaget pizza, noe godt i glasset og brettspill. Blir koselig ja.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Først ordne middag, film og lørdagsgodt til ungene, og så få dem i seng. Deretter har mannen lovet å ta seg en pause fra huset, så da kommer han hjem i passende tid til at vi får oss en sen middag med vin til og levende lys. Er ukesvis siden sist, så jeg gleder meg som en unge og tygger paracet som snop for å få bukt min såre hals og bomullstunge hode
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Skulle ha ligget strekk ut på benken å leget mine ribbein, men den gang ei.. Har en forbanna stor oppgave som må skrives på! =/
verdens heldigste mamma Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Skal sitte på rommet på sykehushotellet med en heelt nyfødt gutt i armene og bare nyte at han endelig har kommet (i dag)!!
rød Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Slappe av hjemme, er utrolig sliten og trøtt for tiden. Min kjære skal rydde ned rot fra loftet for å få plass til annet rot som skal opp dit. Så vi får ryddet rommet som skal males til babyen. Der skal også stellekommode stå siden vi har et minibad med skråtak... Jeg lager hjemmelaget pizza ( ferdig bunn da) og kose oss med brus og godteri før jeg legger ungene. Dere får ha en fin lørdagskveld.
Tovehvit Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots
Tovehvit Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Skal sitte på rommet på sykehushotellet med en heelt nyfødt gutt i armene og bare nyte at han endelig har kommet (i dag)!! Gratulerer så masse med gutten Håper alt står bra til med dere
GlemMegEi Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg skal på vennindekveld,6stk.blir koslig:-)
Musemorbr / Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Det er mulig at jeg skal forføre mannen min.
Gråsonen Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 I kveld skal jeg ligge langstrakt ut på sofaen med et stort glass med farris, mørk sjokolade og en deilig kopp ingefærte!! Mao, ikke annet en avslapning.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Har store planer om litt vin, men kjenner jeg meg selv rett så blir det joggebukse, en film og å sovne på sofaen
Mamma med 2 små Skrevet 27. oktober 2012 #14 Skrevet 27. oktober 2012 Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots Gratulerer som gravid Tove Når har dere termin?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #15 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg er heeelt alene og har kjøpt meg godteri,chips,julebrus (har vin om jeg får lyst på noe litt sterkere enn julebrusen),ferdigpizza og leid 3 filmer Så nå har jeg vasket hus og fyrt i peisen, og har også iført meg joggebukse og raggsokker,så dette blir en perfekt alenekveld
Tovehvit Skrevet 27. oktober 2012 #16 Skrevet 27. oktober 2012 Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots Gratulerer som gravid Tove Når har dere termin? Er det L.P?? Eller tenker jeg i feil baner^^ Men takker:) Trmin er 17 mars, så satser på at pjokken kommer rundt da
Mamma med 2 små Skrevet 27. oktober 2012 #17 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots Gratulerer som gravid Tove Når har dere termin? Er det L.P?? Eller tenker jeg i feil baner^^ Men takker:) Trmin er 17 mars, så satser på at pjokken kommer rundt da Det er det vet du. Ikke så lenge igjen da. Vet dere kjønn eller? Får håpe h*n kommer ca rundt termin ja, ikke noe gøy å gå for mye på overtid i hvertfall. å der så jeg at det blir en gutt, litt treig i oppfattelsen i dag Endret 27. oktober 2012 av villabeige
Tigerpote Skrevet 27. oktober 2012 #18 Skrevet 27. oktober 2012 Spise godteri (det Grete Roede ikke vet har hun ikke vondt av), sitte her, se tv og chatte med lovern min.
Koala *g07* Skrevet 27. oktober 2012 #20 Skrevet 27. oktober 2012 Skal sitte på rommet på sykehushotellet med en heelt nyfødt gutt i armene og bare nyte at han endelig har kommet (i dag)!! Gratulerer så mye!!
Tovehvit Skrevet 27. oktober 2012 #21 Skrevet 27. oktober 2012 Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots Gratulerer som gravid Tove Når har dere termin? Er det L.P?? Eller tenker jeg i feil baner^^ Men takker:) Trmin er 17 mars, så satser på at pjokken kommer rundt da Det er det vet du. Ikke så lenge igjen da. Vet dere kjønn eller? Får håpe h*n kommer ca rundt termin ja, ikke noe gøy å gå for mye på overtid i hvertfall. å der så jeg at det blir en gutt, litt treig i oppfattelsen i dag Det var lenge siden:O Du driver med for tiden? Hehe, jeg går så lenge jeg må Bare jeg slipper prematur og slike bekymringer så skal jeg bruke tid
Mamma med 2 små Skrevet 27. oktober 2012 #22 Skrevet 27. oktober 2012 Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots Gratulerer som gravid Tove Når har dere termin? Er det L.P?? Eller tenker jeg i feil baner^^ Men takker:) Trmin er 17 mars, så satser på at pjokken kommer rundt da Det er det vet du. Ikke så lenge igjen da. Vet dere kjønn eller? Får håpe h*n kommer ca rundt termin ja, ikke noe gøy å gå for mye på overtid i hvertfall. å der så jeg at det blir en gutt, litt treig i oppfattelsen i dag Det var lenge siden:O Du driver med for tiden? Hehe, jeg går så lenge jeg må Bare jeg slipper prematur og slike bekymringer så skal jeg bruke tid Jeg driver bare å jobber for tiden. Har startet rengjøringsbyrå for en tid siden og har masse å gjøre nå frem mot jul. Ellers går det som vanlig i unger å hjem. du da? Bare hjemme å koser deg med barn og graviditet eller? Ja er jo helt klart bedre å gå litt over enn å få prematur ja.
Tovehvit Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 Først undre på hvor mange av ungene som skal ligge hjemme. Så skal jeg rydde opp etter omrokkeringa på stua. Lage noe mat, spille cod og nyte kvelden etter at gubben har dratt på nattevakt:) Og sikkert fortsette å hekle babyboots Gratulerer som gravid Tove Når har dere termin? Er det L.P?? Eller tenker jeg i feil baner^^ Men takker:) Trmin er 17 mars, så satser på at pjokken kommer rundt da Det er det vet du. Ikke så lenge igjen da. Vet dere kjønn eller? Får håpe h*n kommer ca rundt termin ja, ikke noe gøy å gå for mye på overtid i hvertfall. å der så jeg at det blir en gutt, litt treig i oppfattelsen i dag Det var lenge siden:O Du driver med for tiden? Hehe, jeg går så lenge jeg må Bare jeg slipper prematur og slike bekymringer så skal jeg bruke tid Jeg driver bare å jobber for tiden. Har startet rengjøringsbyrå for en tid siden og har masse å gjøre nå frem mot jul. Ellers går det som vanlig i unger å hjem. du da? Bare hjemme å koser deg med barn og graviditet eller? Ja er jo helt klart bedre å gå litt over enn å få prematur ja. Gratulerer med med oppstarta rengjøringsbyrå Kan tenke meg at det er mye å gjøre ja, kommer du hit å tar julevasken og eller?^^ Koser meg og koser meg Gubben stikker bort en 3-4 uker, så da sitter jeg her da. 3 unger og uten bil-_- Jippi, for det*haha* Men foruten det så koser vi oss
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg skal bare være hjemme å nyte litt alenetid å se på Privat praksis på dvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå