Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 For to år siden gav jeg et silkeslips fra Boss til 700 kroner. Sammen med en rådyr skjorte i fine blåfarger og nøytralt mønster. Så holder vi på å rydde litt og sorterer tøy til UFF. Og opp i posen finner jeg både slipset og skjorten. Min mann bruker skjorter og slips hver uke. Men han har aldri brukt slipset. Han har mange. En jålebøtte av en fyr. Merker jeg er kraftig skuffet.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Det er vel ikke så mye å gjøre med det? Jeg har også gjort noen dyre bomkjøp til mannen. Vi har visst litt forskjellig smak, og jeg kan ikke tvinge på ham min smak. Neste gang du skal kjøpe klær til ham så får du la han være med og velge selv.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg synes det er frekt å bevisst ikke bruke en presang jeg. Det vitner om lite takknemlighet og omtanke. Og attpåtil kaste det så åpenlyst er uforskammet.
hysterika Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Hvis han ikke liker det, så liker han det ikke! Hadde du gått med noe du ikke liker?
celen Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Hadde blitt sur, og spurt (sikkert med litt sur tone) hvorfor han ikke bare byttet det om han ikke likte det, det var jo ganske dyrt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Det spiller ingen trille og det er dyrt eller billig. Liker man ikke form, fassong eller utseende på et plagg så bruker man det vel ikke selv om det er et dyrt merke? Vil du gå med en kjole du absolutt ikke likte bare fordi det var et dyrt merke?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Hi her. Det er helt riktig størrelse. Hans favorittmerker og farger. Det ligner på mye av det han har. Derfor merkelig.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Ser det er mange som forsvarer han her, men hva med å BYTTE gaven når man ikke er fornøyd da?? HI har jo brukt masse penger på denne gaven for å glede mannen, da kunne han i det minste ha byttet det i noe han ville bruke istedet for å la det ligge ubrukt skapet. Respektløst.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Hi her. Det er helt riktig størrelse. Hans favorittmerker og farger. Det ligner på mye av det han har. Derfor merkelig. så spør han da vel!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Hadde blitt lei meg, men mest fordi han ikke byttet det når han fikk det dersom han ikke likte det. Jeg kjøper gjerne klær ol til andre, men er alltid veldig klar på at jeg VIL at de skal bytte det dersom de ikke liker det som de får. Det skal jo tross alt mye til å treffe blink hver gang Jeg blir heller lei meg dersom de ikke bytter det, for da føles pengene jeg har brukt så bortkastet, heller da at de bytter det til noe de liker og faktisk bruker. Så ja, jeg hadde reagert jeg også, men muligens av andre grunner enn deg?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Hi her. Det er helt riktig størrelse. Hans favorittmerker og farger. Det ligner på mye av det han har. Derfor merkelig. så spør han da vel!! Og hva hjelper en forklaring når han kaster over 2000 kroner. Mannen til min søster har samme størrelse og de har dårlig råd. Jeg har tatt opp sakene fra posen og skal gi det til de. Håper han bærer settet hver jul, dåp, konfirmasjon og feiring resten av livet hvor min mann er til stede. Vet de kommer til å bli veldig glad. Forhistorien skal jeg droppe Hi
Lalina Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 har skjedd meg også... Noen ganger treffer jeg blink og samboern bruker klærne masse. Andre ganger har jeg observert at klærne bare blir liggende. Blant annet en hettegenser til 700 kroner som jeg synes var knallfin. den bruker jeg selv som kosegenser nå. Tror han har hatt den på en gang eller noe. Så noen ganger lykkes det andre ganger ikke. Men han mannen din kunne jo kanskje bytta klærne da hvis det ikke var helt i hans gate synes jeg. er litt synd når dyre fine klær ikke blir brukt.
M.O.M Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg hadde blitt irritert hvorfor han ikke bare kunne sagt at slipset ikke falt i smak. Kjøpte en gang ei t-skjorte til rundt 1000,- som var første gaven jeg kjøpte til han fordi jeg var ute å reiste - merket at han aldri gikk med den og spurte derfor hvorfor fordi jeg ville at han skulle si at den ikke falt i smak for å se at det gikk helt fint - og han lovet å ikke gjøre det igjen. Jeg skjønner jo hvorfor han ikke sa noe akkurat den gangen iom at forholdet vårt var ferskt, men i dag forventer jeg at han skal si det for vi kaster bort nok penger. Heldigvis kjenner vi hverandre nok til at vi bommer sjeldent på gaver eller at vi sier hva vil ønsker/skal kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå