Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Har selv født på Haukeland og var veldig fornøgd. Men det var en drømmefødsel til termin. Jeg trodde de hadde firet litt på anti-keisersnittholdningene sine de siste årene, men dette er helt horribelt! Noen leger tror de er Guder, og gidder ikke engang se til den fødende. Jeg blir så rasende! Tenk å ikke høre på jordmor og den stakkars, sikkert turnuslegen! Så unødvendig!!! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Svangerskapet-var-ti-dager-pa-overtid-Siri-Hagerup-Jenssen-kjente-lite-liv_-og-Nora-hadde-alarmerende-hjerterytme-Likevel-ville-ikke-legene-ta-keisersnitt-2785866.html
Februargullet2013 Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Dette var ikke bra i hele tatt, Så nydelig lita jente,håper alt blir bra med henne med tiden som kommer,hvis ikke er det sykhustabbe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 For mange historier fra HUS der det har gått galt synes jeg! Har født der en gang og skal føde der igjen. Etter alle historiene jeg har lest kommer jeg ikke til å føle meg i trygge hender. Desverre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Uff, liten trøst at de kan søke om pasientskadeerstatning om jenta skulle få varige skader altså. Jeg visste også at Haukeland var restriktive med keisersnitt, men jeg trodde det var snakk om planlagte snitt uten medisinsk årsak jeg, ikke at de nekter ta snitt når ting blir dramatisk under en fødsel... Jeg har selv en datter som ble invalid fordi legene nektet ta keisersnitt, hjelper lite at hun har 2 millioner i banken når hun resten av livet må leve med skadene hun ble påført under fødselen. Men her er det snakk om sørlandet sykehus, ikke Haukeland.
PintSizedDictator Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Har født to ganger på haukeland hvorav den ene endte i akutt ks. Det tok bare noen min. fra vannet var tatt og de så hvor misfaget det var til eg ble trillet ut i hui og hast. Denne historien er helt tragisk, men jeg føler meg ikke mindre trygg på KK a den grunn. Det er flere solskinnshistorier, heldigvis, enn det er av disse her. Jegvelger å forholde meg til det positive og håper på det aller beste for denne familien og den vakre lille jenten deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå