Gå til innhold

Er denne testen positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i går som jeg er ganske sikker på at viste svak positiv? Hva tror dere? Er denne positiv? Det rare er at streken forsvant gradevis, og til slutt var det bare en hvit strek der den "gravid-streken" skal være. Så man ser jo at streken har vært der...

Uansett, jeg tok 2 nye tester i dag, men de ble negative. Er jeg ikke gravid da? Jeg kan ikke si om jeg har hatt uteblitt mens eller ikke, for jeg har gått på p-sprøyta, men den gikk ut i september. Så muligheten for å bli gravid er jo der. Eller?

post-42-0-19622800-1351345055_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som teller på graviditetstester er streker man ser med det blotte øye INNENFOR tidsfristen.

Har du tatt 2 tester i dag som er negative er det vært liten sjanse for at du er gravid. Er du fremdeles i tvil, vent noen dager og ta en ny test... Simple as that.

Skrevet

Kjemisk graviditet høres det ut som.. :( Lei for det, aldri moro med sånt..

Skrevet

Takk for svar. Tar en test til om noen dager, selvom jeg mest sannsynlig ikke er graivd.

Skrevet

Jeg synes ikke den testen så positiv ut, men det blir feil å si at man IKKE er gravid om man tester negativt.

Jeg testet negativt flere ganger selv om jeg var gravid.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Ser negativ ut ja! Hadde selv sanne når jeg testet meg.

Skrevet

Jeg tok samme testen men ble så usikker at jeg kjørte å kjøpte en ny der det sto GRAVID eller IKKE GRAVID. Grusom å stå å lure på om den var positiv eller ikke...

Skrevet

Som jeg alltid sier: Spander på en digital test der det står gravid eller ikke gravid i avlesingsfeltet. Da slipper du å tolke streker.

Jeg har brukt clearblue og vært godt fornøyd med den. Kosta den kanskje 170 eller noe? Jeg tester så sjelden at jeg synes ikke det gjør noe at den koster litt (tester aldri før forventet mens, hvis jeg får mensen er det ikke vits å teste liksom...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...