Gå til innhold

Føler meg elendig!


Mavat

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg litt på om jeg har fått en vanlig "høstsykdom" i tillegg til graviditeten. Er konstant trøtt og slapp i kroppen. Det beste er å ligge på sofaen og spise noen eplebåter og mariekjeks. Er ikke SKIKKELIG kvalm, men mer uggen. Hodepine og svir litt i nesa. Skal på halloween-fest ikveld. Alle rundt meg har en enorm energi, og jeg ligger her og lurer på om jeg kommer meg i dusjen.. Andre som har det på samme måte?!

 

Skal til legen på mandag.. og reiser til Thailand om ei uke, så jeg KAN jo ikke være dårlig. Kanskje kroppen slapper ekstra av nå siden jeg har fri i helga?

Jeg blir litt småågal her jeg ligger/sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt samme ;) Er uggen, vondt i hodet, sliten, men har også fått skikkelig høstforkjølelse, er potte tett, og orker ikke annet enn å ligge på sofaen og spise klementiner.

 

Jeg blir mye mer kvalm med engang jeg anstrenger meg litt, så jeg må bare ta det med ro, og holde meg på sofaen i helga :)

 

Kjedelig når man får skikkelig forkjølelse i tilegg til gravidsymptomene. Da synes jeg litt synd på meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehe! Ikke sant! Det er ihvertfall ikke noe morro! Jeg hadde ikke stressa så mye med det.. men skal tross alt reise halve jordkloden rundt neste helg :P HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehe! Ikke sant! Det er ihvertfall ikke noe morro! Jeg hadde ikke stressa så mye med det.. men skal tross alt reise halve jordkloden rundt neste helg :P HEHE

 

Nei, det skjønner jeg godt! Er ikke noe deilig å være syk når man skal reise så langt! Samboeren min fikk ørebetennelse når vi skulle dra hjem fra thailand, ikke morsom flytur stakkar :P Og er jo heller ikke noe gøy å være borte når man er syk.. Jeg var syk ca 1 uke når vi var i syden nå i sommer, og den uka var ikke så veldig morsom akkurat :P

 

Håper du blir i knallform til du skal reise!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooda, melder meg på syk-klubben:( går konstant med skjerf, har holdt på siden mandag og synes det bare blir verre. Verker i kroppen, febervarm/fryser om hverandre, slapp og usigelig trøtt. Har bestemt meg uansett for å ta meg en tur til legen til uka for bare å ta noen blodprøver. Kan være greit å sjekke ulike nivåer.

Var ordentlig svimmel imorges da jeg stod opp, ikke noe kvalm da. Men uggen ble jeg utover dagen.. såklart;)

 

Nå er jeg beordret på sofaen av mannen mens ungene er i 2. etasje og leker og spiser lørdagsgodteriet sitt.

 

Skjønner deg godt Mavat. Du vil jo helst få litt ut av ferien!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg har jo veldig lyst til det! Jeg håper bare ikke legen stopper meg i å dra! Da veit jeg at reisefølge blir veldig lei seg! Men det er vel ingen grunn til det? Dersom jeg ikke kaster opp?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...