Gå til innhold

Favoritt tilbehør til biff?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fløtegratinerte poteter er veldig godt til biff.

Skrevet

Omnssteikte potetbåtar og grønnsaker.

Skrevet

Fløtegratinerte poteter, ovnsbakte grønnsaker (i creme fraiche og smør) og bearnais-saus ligger på toppen av min liste :)

Skrevet

Ovnsbakte båtpoteter (vender de i olivenolje og steker de i langpannen med provance-krydder på, deilig) og enten stekt sopp i fløtesaus eller grillede grønnsaker og peppersaus.

Gjest overlord
Skrevet

Liker hvitløkssmør bedre enn saus på biffen. Stekt sopp og stekte, fylte tomater er min favoritt. Sammen med potetbåter.

Skrevet

Fløtebakte poteter NAM NAM også bakt potet er veldig godt :) Sopp :) Masse Grønnsaker med forskjellige farger eller en god salat :)

Skrevet

Smørstekt sopp, stekte tomater, brokkoli, ovnsbakt poteter og fløtesaus :) ååh jeg er sulten!!

Skrevet

Er nok ganske kjedelig her, men foretrekker helt klart føltegratinerte poteter, soppstuing, rødvinssaus og smørdampede grønnsaker. Er faktisk dagens middag :)

Ellers er det også godt med wokede grønnsaker til, f.eks minimais, sukkererter og blomkål med kikkoman over.

Skrevet

Hjemme; hjemmelaget fløtegratinerte poteter og bearnaisesaus eller fløtesaus og ev. salat.

På restaurant varierer jeg litt med fløtegratinerte og vanlige poteter og pomfri og ris, bearnaisesaus og hvitløkssmør :D

Skrevet

Tomat- og mozarellasalat + bakt potet med krydder/hvitløkssmør er favoritten til biffen her! ;)

Skal jeg ha saus til biffen blir det bearnaisesaus, med pommes noisettes og brokkoli til, samt stekt sopp, paprika og løk.

Biff er fantastisk godt! :)

Skrevet

Er det entrecote man bør kjøpe hvis man skal ha det beste? Eller mørbrad kanskje? :)

Skrevet

Indrefilet er uten tvil det beste og møreste kjøttet. Ytrefilet på en god andreplass. Allikevel synes mange entrecôte er saftigere pga mer fett i kjøttet, og en godt mørnet mørbrad kan være like god som både entrecôte og ytrefilet.

Smak og behag! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...