Jettanicole Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Fløtegratinerte poteter er veldig godt til biff.
:o) :o) :o) Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Fløtegratinerte poteter, ovnsbakte grønnsaker (i creme fraiche og smør) og bearnais-saus ligger på toppen av min liste
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Ovnsbakte båtpoteter (vender de i olivenolje og steker de i langpannen med provance-krydder på, deilig) og enten stekt sopp i fløtesaus eller grillede grønnsaker og peppersaus.
Gjest overlord Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Liker hvitløkssmør bedre enn saus på biffen. Stekt sopp og stekte, fylte tomater er min favoritt. Sammen med potetbåter.
Februargullet2013 Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Fløtebakte poteter NAM NAM også bakt potet er veldig godt Sopp Masse Grønnsaker med forskjellige farger eller en god salat
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Smørstekt sopp, stekte tomater, brokkoli, ovnsbakt poteter og fløtesaus ååh jeg er sulten!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Er nok ganske kjedelig her, men foretrekker helt klart føltegratinerte poteter, soppstuing, rødvinssaus og smørdampede grønnsaker. Er faktisk dagens middag Ellers er det også godt med wokede grønnsaker til, f.eks minimais, sukkererter og blomkål med kikkoman over.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Hjemme; hjemmelaget fløtegratinerte poteter og bearnaisesaus eller fløtesaus og ev. salat. På restaurant varierer jeg litt med fløtegratinerte og vanlige poteter og pomfri og ris, bearnaisesaus og hvitløkssmør
DramaMama Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Tomat- og mozarellasalat + bakt potet med krydder/hvitløkssmør er favoritten til biffen her! Skal jeg ha saus til biffen blir det bearnaisesaus, med pommes noisettes og brokkoli til, samt stekt sopp, paprika og løk. Biff er fantastisk godt!
T&S&F Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Er det entrecote man bør kjøpe hvis man skal ha det beste? Eller mørbrad kanskje?
DramaMama Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Indrefilet er uten tvil det beste og møreste kjøttet. Ytrefilet på en god andreplass. Allikevel synes mange entrecôte er saftigere pga mer fett i kjøttet, og en godt mørnet mørbrad kan være like god som både entrecôte og ytrefilet. Smak og behag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå