Gå til innhold

Sinna mannen! Ugh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ups, har gjort gubben sint for første gangen på 12 år! Og dæven som han jobber! Hehehe. Så, det var bare litt vaffelstekekritikk som skulle til for å lokke frem testosteronet, så nå har han funnet frem drill og sag og hørselvern og gjør det han skal gjøre, mens vaffelrøra står urørt. Hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ha ha, kvinnelisten vinner igjen :D

Gjest peacock
Skrevet

Hehehe! Nystekte vafler til han når han kommer inn igjen, kanskje?

Skrevet

Kvinnelist hadde nok ikke så mye med denne saken å gjøre, og har hatt liten plass i vår hverdag. :)

Jeg er bare en ektefelle som liker at ting som må gjøres før kulda setter inn faktisk blir gjort av den parten som har lovet å gjøre det. Det gir meg litt større lykke enn vafler. Og vaffelrøra står seg tiil han er ferdig, jeg har andre ting å gjøre.

Var bare ille moro å se han konstruktivt sinna, siden han aldri blir sinna for noe. :)

Gjest amandine
Skrevet

ÅÅ i dag blir det nystekte vafler! NÅ ble jeg helt inspirert! Mannen er ikke sint bare fyllesyk(tror jeg,han sover tungt iallefall),men han blir sikkert glad for vafler, han ogsÅ! Skal lage med revet sitronskall i i dag,og nyrørt jordbærsyltetøy (takk til Rema for billige jordbær, kjøpte to kasser pÅ fredag;-)) og vaniljekesam -men først frokost og kaffe og avis

Skrevet

ÅÅ i dag blir det nystekte vafler! NÅ ble jeg helt inspirert! Mannen er ikke sint bare fyllesyk(tror jeg,han sover tungt iallefall),men han blir sikkert glad for vafler, han ogsÅ! Skal lage med revet sitronskall i i dag,og nyrørt jordbærsyltetøy (takk til Rema for billige jordbær, kjøpte to kasser pÅ fredag;-)) og vaniljekesam -men først frokost og kaffe og avis

Urg, her er vaffelplanene bytta ut med spysjuka :(

Gjest peacock
Skrevet

Urg, her er vaffelplanene bytta ut med spysjuka :(

Huff da! Mange som har den i hus, gitt... God bedring!

Her skal det ogsÅ lages vafler, nam!

Gjest amandine
Skrevet

Å nei, blomstre! Symp! Tok meg faktisk i Å tenke her om dagen at akkurat dét er en ting som vinteren bringer og som er kjipt kjipt kjipt

Skrevet

Æsj, spysjuken hadde jeg glemt et øyeblikk. Det er jo bare den som mangler akkurat nå for å gjøre hverdagen komplett! Men før den inntreffer, så spiser jeg kake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...