Gå til innhold

Hvordan i all verden få litt energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lite energi at det føles som et handikapp.

Vil bare ligge å hvile/sove hele dagen. Har ikke ork til noen ting. Når så små ting som å ta klærne ut av vaskemaskina og inn i tørketrommelen blir utsatt i det lengste er det virkelig blitt et problem. Dette går jo uten tvil ut over barna!

Jeg har mye hodepine og kvalme også.

Prøver å trille noen turer, for å få litt mosjon og frisk luft, men da er jeg helt kake resten av dagen.

Har vært hos legen og blitt testa for mye, men det eneste som slo ut var lavt jernnivå. Jeg orker seriøst ikke leve om jeg skal være så sliten hele tiden at jeg ikke har ork til noe som helst! Det er jo så pinlig også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var også sånn før jeg bynte på jerntabelettene. De hjelper altså!!

Skrevet

Hvis ikke jerntilskudd hjelper så ville jeg krevd MR av hodet og en spinalpunksjon.

Skrevet

Har gått på jerntabletter i 3 uker nå, ingen bedring.

Håper bare det funker denne gangen. Er så lei av å være lat og i dårlig form hele tiden.

Har slitt siden tidlig i tenårene. Var vel 12 år første gangen jeg måtte få b12-sprøyte.

Har gått av og på med jerntabletter i mange år, siden nivået er helt fint i det ene øyeblikket og for lavt i det neste..

Vil bare være normal :( Sliter jo med å få i meg mat når jeg er så mye kvalm, og da blir jeg jo enda mer giddesløs.

Dette er det jeg har slitt med siden tidlig i tenårene:

Konstant trøtt. Hvile hjelper ikke.

Fryser ganske mye. Kan plutselig slå om til kvelende varme

Intens hodepine

Kvalm

Dårlig konsentrasjon

Dårlig hukommelse

Dårlig tiltakslyst. Ting blir utsatt i det lengste

Angst/depresjon

Isende smerte i brystet og rar pust når jeg foreks. hopper. (Dette er nytt)

HI

Skrevet

Har du blitt sjekket for stoffskifte? Jeg hadde sånne symptomer når stoffskiftet mitt var lavt.

Skrevet

Har du blitt sjekket for stoffskifte? Jeg hadde sånne symptomer når stoffskiftet mitt var lavt.

Ikke så lenge siden det ble sjekket, og det var fint.

HI

Gjest ________
Skrevet

Du høres ut som meg og jeg lurer også på hva det kan være HI

Håper det snart letter for oss begge så vi kan fungere vanlig igjen

Skrevet

Du høres ut som meg og jeg lurer også på hva det kan være HI

Håper det snart letter for oss begge så vi kan fungere vanlig igjen

Huff, håpløst å ha det sånn. Har du blitt testet for diverse mangler og sånn?

Håper også vi får det bedre snart. Er helt forferdelig å ha det sånn, og møter jo ikke akkurat mye forståelse for andre heller når man ikke har diagnose eller noe sånt. Jeg ønsker så inderlig å få nok energi til å fungere som et vanlig menneske. Føler meg så mislykket og udugelig!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...