Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

... er litt som å gi seg selv en high five!

Har noen på vennelista som stadig gjør dette, tydelig stolt over statusen sin... Merker jeg har lyst til å skrive noe frekt hver gang jeg ser det, men hyggelig som jeg er så skriver jeg det heller her :P

Noe dere irriterer dere over, men som dere biter i dere i stedet for å kommentere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Masse! Men så er jeg ekstremt lett å irritere og innimellom. Haha.

Jeg har enda til gode å se noen like sin egen status på face. Kanskje jeg ikke følger så godt med? Det som er sikkert er at det er nok av kjepphøye folk der ute, og jeg tviler ikke på at mange har god lyst til å digge seg selv litt innimellom. Kanskje med rette også, hva vet jeg.

Det som irriterer meg mest om dagen er jungeltelegrafen. Og jeg er midt i sentrum av den. Jeg har liten til ingen interesse av å snakke om folk rundt meg, folk jeg knapt kjenner og folk jeg ikke aner hvem er, men likevel får jeg stadig høre nytt om kjente og ukjente, som ikke nødvendigvis er noe vedkommende gjerne ser at blir spredd til alt med munn og ører. Men sånn er det nå å bo på bygda, her spres nyheter fortere enn møkka om våren, og jo saftigere innhold, jo fortere går det gitt.

Hvem trenger se og hør? Ikke jeg!

Endret av Mentha
Skrevet

He he, den jungeltelegrafen kjenner jeg godt til selv også ^_^

Og hvis det ikke er noe saftig sladder å snakke om, så lager de bare noen historier selv!

Lenge leve dobbeltmoral, fri fantasi og kniver i ryggen på folk!

Og jeg lever ikke på bygda, men i en liten by, helt håpløst med privatliv :P

Gjest peacock
Skrevet

Hehe, bryr meg ikke jeg, synes kanskje bare det er en anelse komisk :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Oi går det an? Jahaja, til å være oppvokst midt i den tekniske verden kan jeg særdeles lite.. Klarer å like andre da:)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har en bekjent som poster nye profilbilder av seg selv minst en gang per dag. I tillegg til å posere med skikkelig truttmunn, så liker hun også egne bilder. Må innrømme at jeg har hevet et øyenbryn pga dette innimellom :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Oi går det an? Jahaja, til å være oppvokst midt i den tekniske verden kan jeg særdeles lite.. Klarer å like andre da:)

Herregud, så flott bilde av deg! Hot, hot, hot :)

Skrevet

Takk:) forrige helg Julie i farta og forelsket:) forelskelse gir store smil! Takk du er nydelig! Jeg har sett deg ;)

Skrevet

Er det facebook dere snakker om her eller? :)

Ha ha, har også noen av de som tar bilder av seg selv og liker de etterpå :D

Skrevet

Jeg har noen sånne venner jeg også. Irriterer meg ikke, men må innrømme at jeg smiler litt av det. Liker egne bilder eller egne statusoppdateringer. Er sikkert når det er for få andre som reagerer.

Skrevet

Jeg har en bekjent som poster nye profilbilder av seg selv minst en gang per dag. I tillegg til å posere med skikkelig truttmunn, så liker hun også egne bilder. Må innrømme at jeg har hevet et øyenbryn pga dette innimellom :)

Jeg har en slik i slekta mi..

Og jeg har lyst til å skrive "Du ser ut som en and med forstoppelse" men har hittil klart å la være.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har en slik i slekta mi..

Og jeg har lyst til å skrive "Du ser ut som en and med forstoppelse" men har hittil klart å la være.

jeg hadde ikke klart å la være, hadde nok sneket inn et diskret "Kvakk kvakk"
Skrevet (endret)

Jeg har hatt lyst til å kommentere:

Duckhuntingseason in three, two, one... BOOM!

Endret av FruHottentott
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er ikke på Facebook, men ærlig talt, om ingen andre liker så må man da få like seg sjæl - jeg synes også jeg er fortreffelig og hadde ikke andre likt noe av det jeg skriver her inne og muligheten til å like nå engang er der så skulle jeg jaggu gjort det sjæl.

Gjest peacock
Skrevet

Jeg er ikke på Facebook, men ærlig talt, om ingen andre liker så må man da få like seg sjæl - jeg synes også jeg er fortreffelig og hadde ikke andre likt noe av det jeg skriver her inne og muligheten til å like nå engang er der så skulle jeg jaggu gjort det sjæl.

Hihihihi :D

Skrevet

Jeg irriterer meg mer over hva folk skriver i stausene enn hvem som like dem. Jeg har en på vennelista som stort sett bare kommenterer hvor grusomt det er å være på jobb og hvor drittlei hun er jobben(som hun har hatt i noen få måneder). Før det var hun så lei av å søke jobber, lei av NAV, Klaget på at hun var arbeidsledig osv. De andre jeg kjenner som også kjenner henne himler like mye med øynene som meg over de statusene.

Om jeg har forstått det riktig så jobber hun nå i butikk eller et annet sted med kveldsvakter og har "mange" kveldsvakter. Sannheten er at hun heller vil gå hjemme enn å jobbe, men siden hun ikke får mer penger fra NAV akkurat nå så må hun jobbe

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan folk holder ut å være negative hele forbanna tiden.... Jeg kjenner jeg blir lei av meg selv etter et par timer hvis har en dårlig dag :P

Har et par stykker som aldri klarer å se det positive i ting, vi snakker om mennesker som klager på ALT. Hvis det har regnet i noen dager og sola endelig skinner på himmelen så kan du banne på at det er irriterende med sol! Og hvis det begynner å regne igjen etter noen timer så klager de på at sola forsvant så fort....

Jada, lenge leve optimisten :P

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg synes det absolutt verste er folk som sutrer over å være singel/kjæresten har gjort det slutt/vi har kranglet osv på facebook. Jeg har null interesse av enkeltes privatliv, og skulle ønske de faktisk kunne holde det privat.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

De som kun skriver om hvor "sukkersøtt-super-nyderlig-bamsemums" forholdet dems er, når ALLE rundt dem vet de er på randen av samlivsbrudd.. Ser bare ikke poenget med slike statuser på FB, når man skal sitte å klage seg blå over partneren når man snakker med folk IRL, på tlf eller til og med på FB chaten.. Føler jeg får lyst til å si noe som: "men han var jo så bamsemomsemomse for 5 min siden"

Skrevet

Jeg synes det absolutt verste er folk som sutrer over å være singel/kjæresten har gjort det slutt/vi har kranglet osv på facebook. Jeg har null interesse av enkeltes privatliv, og skulle ønske de faktisk kunne holde det privat.

ja det er teit. Det har man jo strengt tatt dib til. ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

ja det er teit. Det har man jo strengt tatt dib til. ;)

Jah, det er jeg helt enig i :D

Egentlig liker jeg ikke sutring i det hele tatt. Kanskje det mest er det som er problemet.

Skrevet

Eller de som har "mystiske" statuser hvor de sier A, men ikke B.

Jeg blir alltid nysgjerrig, til min store frustrasjon ^_^

Skrevet (endret)

Og hva med de som har evig lange statuser, f.eks:

Våknet kl 07.23 av min herlige datter som lå å skravlet i sengen.

Litt kos med mor i sengen før vi vekket storebror. Frokost i stuen med barnetv på før det var tid for barnehagen for storebror.

Gikk hjem og vasket og støvsuget, ga prinsessen mat også sov hun litt.

Da gikk noe i dusjen.

Senere på dagen hentet i storebror i bhg, gikk på besøk til Silje og ungene og koooooste oss masse før vi gikk hjem. Nå er prinsessen lagt og meg og prinsen ser på film og koser oss før det er leggetid for han også.

Guuud som jeg elsker de perfekte nydelige søte vakre ungene mine.

Livet er herlig og bla bla bla.

Vurderer å be hun skaffet seg en jævla blogg!!! Akkurat som hele fb er interessert i hva hun gjør fra hun våkner til hun legger seg HVER dag!

Men samtidig slettet jeg ikke hun for det er jo underholdning på sitt verste også da;)

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Og hva med de som har evig lange statuser, f.eks:

Våknet kl 07.23 av min herlige datter som lå å skravlet i sengen.

Litt kos med mor i sengen før vi vekket storebror. Frokost i stuen med barnetv på før det var tid for barnehagen for storebror.

Gikk hjem og vasket og støvsuget, ga prinsessen mat også sov hun litt.

Da gikk noe i dusjen.

Senere på dagen hentet i storebror i bhg, gikk på besøk til Silje og ungene og koooooste oss masse før vi gikk hjem. Nå er prinsessen lagt og meg og prinsen ser på film og koser oss før det er leggetid for han også.n

Guuud som jeg elsker de perfekte nydelige søte vakre ungene mine.

Livet er herlig og bla bla bla.

Vurderer å be hun skaffet seg en jævla blogg!!! Akkurat som hele fb er interessert i hva hun gjør fra hun våkner til hun legger seg HVER dag!

Men samtidig slettet jeg ikke hun for det er jo underholdning på sitt verste også da;)

Haha, hadde en sånn jeg også; blokkerte henne til slutt jeg, for jeg ble så dritlei. Verste er at hun HAR en blogg i tillegg, men den er bare mer av samme greiene... Urk!

(Statusene var alltid en blanding av treningsdagbok og "gullkorn" fra ungene. Har aldri møtt ungene hennes, men fikk dem likevel i vrangstrupa...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...