Gå til innhold

Har funnet en kul i brystet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er så usikker på om det bare er en fettkul. Den ligger under brystet, akkurat der bh-spilen går. Er bitte liten og jeg kan se den.

Er ikke den som går til legen om jeg ikke må, så derfor er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vil jo ikke bli sett på som hysterisk.

Noen som vet om kuler man kan se er noe å bry seg om? Eller om det er andre "type" kuler som bør sjekkes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sjekka..mamma fant en kul,gikk t legen. Legen meinte d bare va fettkul men for sikkerhets skyld ble det sendt prøver av den. Lang historie kort: mamma hadde brystkreft men blei oppdaga såpass tidlig at ho slapp fjerne brystet...

Lykke til :-)

Skrevet

ALLE kuler skal sjekkes hos legen !! Det sier leger og, så du blir ikke oppfattet som hysterisk.

Skrevet

Absolutt alle kuler i brystene bør sjekkes.

Gjest overlord
Skrevet

Mest sannsynlig er det en fettkul, men som de andre sier- alle kuler skal sjekkes. Jeg var selv og fikk sjekket en kul for et par år siden. Legen mente det var 99% sannsynlig at det var fettkul og det stemte heldigvis.

Skrevet

Alltid til lege med kuler i brystet, man tar ingen sjanser med slikt.

Selv om det mest sannsynlig er en fettkul eller en godartet cyste skal det alltid sjekkes siden noen kuler er farlige. Du kan ikke vite før det er sjekket om du er av de som har en farlig kul i brystet..

Skrevet

Få den sjekket ut! Søsteren min fant en kul da hun var i slutten 20 årene. Legen trodde ikke det var noe alvorlig....

Hun døde. Ikke for å skremme, men ta det for all del alvorlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...