Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Mediene har jo et ansvar for å beskytte folk mot seg selv men, det kan jo være vanskelig å skille ut hvem dette gjelder. Må bare si at jeg får en dårlig følelse ang. Andreas. Han virker ikke god. Kjenner mange sterkt religiøse kristne, men har aldri vært borti noen som han... har en sterk følelse av at det skjuler seg noen personlighetsforstyrrelser bak den kristne fasaden.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Ærlig talt, folk må da få mene hva de vil. Er da mangen steder i verden med slike ekstreme holdninger. Steder der kvinner må gå tildekt, ikke stemmerett o.s.v. Heldigvis er det ikke slik i Norge, men er nok helt sikkert flere som mener det samme som Andreas. Lar meg absolutt ikke provosere av han. Synes det er litt dobbeltmoral; når man vil ha en jomfru blant annet, og har selv en sønn utenfor ekteskapet...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Hans holdninger har ingenting med kristendommen å gjøre. Han virker som en psykopat mener jeg. Og at noen kvinner frivillig vil bli sammen med en sånn, det skjønner jeg virkelig ikke. Da får de ikke min sympati ihvertfall, da vet de hva de går til!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Man kan jo bare tenke seg hvilket ramaskrik det hadde blitt om det var en muslim som hadde forfektet de synspunktene han gjør. Det kom jo ikke som noe sjokk å lese at han har hatt store psykiske problemer som ble "løst" da han fant Jesus. Sånne som han tyr svært ofte til det ekstreme. Han klarer ikke å provosere meg med de latterlige synspunktene sine, det virker knapt som han tror på det selv.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg lar meg ikke provosere. Er ikke det de handler om. Jeg snakket om at mediene har et ansvar for å beskytte syke (vet ikke om han er det, men virker ikke frisk) mot seg selv. Snakker ikke om å beskytte samfunnet mot holdningene hans. Det tror jeg vi tåler. Hadde han virket normal hadde jeg nok latt meg provosere, men nå blir jeg ærlig talt bare trist. Vet ikke helt om dere forstår hva jeg mener. Vanskelig å formulere seg rett her... HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 jeg liker andreas jeg....på en måte:) jeg er jo ikke enig i det han mener, men jeg kan ikke annet enn å beundre folk som har så sterke meninger, som vet de er litt "utenfor", men som alikevel våger å snakke så høyt om de. Han prøver jo på ingen måte å prakke på disse meningene over på andre og han respekterer alle andres holdinger mot han. Han lar seg ikke vippe av pinnen om han blir konfrontert. Nei, foreløbig så er jeg litt i aw for han der altså ps. jeg tror også han har fått beskjed av produksjonselskapet å dra ting litt langt. Du ser han går jo med et konstant smil om munnen og glimt i øyet.
Hybelkanina Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har faktisk litt sansen for Andreas. Han er fullt klar over at hans meninger er ekstreme, og til tross for det så tør han å stå for det han mener selv om han vet at det vekker oppsikt. Han er garantert ikke alene om disse meningene heller.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Nei, han vil nok takle den motstand han får.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Så mye dritt det er her inne om den mannen da.. Nå har jeg ikke fulgt med hver episode, men har da fått med meg en del av hva han har sagt, og ja, mye har vært helt på trynet. Men å gå fra det til å nærmest si at han er psykopat og synes det er greit å være fysisk mot en dame, hvor kommer det fra? Jeg tror også han er mye mer ekstrem der inne enn ellers og kanskje ikke helt vant til å være så sosial og offentlig? Synes han virker som en snill mann på bunnen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Har dere like stor sans for de ekstreme muslimene her til lands som har samme kvinnesyn som ham?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Så mye dritt det er her inne om den mannen da.. Nå har jeg ikke fulgt med hver episode, men har da fått med meg en del av hva han har sagt, og ja, mye har vært helt på trynet. Men å gå fra det til å nærmest si at han er psykopat og synes det er greit å være fysisk mot en dame, hvor kommer det fra? Jeg tror også han er mye mer ekstrem der inne enn ellers og kanskje ikke helt vant til å være så sosial og offentlig? Synes han virker som en snill mann på bunnen. Han har selv sagt at han ikke er fremmed for fysisk sanksjoner om kvinnen ikke tar til seg hans bestemmelser (eller noe slikt).
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Han er jo ikke riktig klok, stakkars.... Om han klarer å få seg en dame etter det showet der, er ikke dama riktig klok heller!!! Og hvis han får barn, bør noen ringe barnevernet asap....
3 nøtter til Askepott Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Han har en sønn også, og er ugift.
3 nøtter til Askepott Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Han er jo ikke riktig klok, stakkars.... Om han klarer å få seg en dame etter det showet der, er ikke dama riktig klok heller!!! Og hvis han får barn, bør noen ringe barnevernet asap.... Han har en sønn.
Willy Wonka Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 TV2 har vært geniale!! De er nøye med å plukke ut folk som engasjerer til å delta i Farmen. Han blir spurt de "riktige spørsmålene for at de mest provoserende meninger kommer frem, TV2 klipper, han provoserer og engasjerer folk. TV2 har fått det som de vil.....høye seertall! Ja, han virker ekstrem, psykopat etc...men ikke ta alt for god fisk. Dette er TV, han er med på å lage et TV program. Har en venninne som var med i et reality program for noen år siden og det var ganske ekstremt hvordan tv kanalen fremprovoserte holdninger og ba enkelte være ekstreme i uttalelser nettopp for å engasjere!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Han minner litt om Anders BB dessverre Og slik sett synes jeg ikke han har noe i underholdningen å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå