Chezka Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Inspirert av tråden av julefilmer: Har du forslag til koselige julefilmer, gjerne romantiske?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har en del filmer jeg MÅ se i desember (begynner i november, men mÅ se de igjen i desember) Love actually (den er fin og romantisk) Polarekspressen Alene hjemme 1 & 2 Hjelp, det er juleferie Julenissen/NÅ er det jul igjen Grinchen 3-4 forskjellige tegnefilmer b.l.a askepott (viktigste tegnefilmen i desember) OgsÅ er det noen andre ogsÅ Astrid Lindgrens jul
Chezka Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2012 Tre nøtter ser jeg julaften, ja Tenkte mer på andre typiske julefilmer.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har en del filmer jeg MÅ se i desember (begynner i november, men mÅ se de igjen i desember) Love actually (den er fin og romantisk) Polarekspressen Alene hjemme 1 & 2 Hjelp, det er juleferie Julenissen/NÅ er det jul igjen Grinchen 3-4 forskjellige tegnefilmer b.l.a askepott (viktigste tegnefilmen i desember) OgsÅ er det noen andre ogsÅ Astrid Lindgrens jul Og pÅ julaften er det sÅ klart tre nøtter til askepott og disneys julekavalkade. Som i År IKKE gÅr pÅ nrk!!! Men mÅ se det pÅ svensk tv
Linerlen og pipipen Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Love actually er helt fantastisk! The Holiday med kate winslet faller inn under samme kategori. Alene hjemme filmene, men bare nr 1&2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har en del filmer jeg MÅ se i desember (begynner i november, men mÅ se de igjen i desember) Love actually (den er fin og romantisk) Polarekspressen Alene hjemme 1 & 2 Hjelp, det er juleferie Julenissen/NÅ er det jul igjen Grinchen 3-4 forskjellige tegnefilmer b.l.a askepott (viktigste tegnefilmen i desember) OgsÅ er det noen andre ogsÅ Astrid Lindgrens jul Og pÅ julaften er det sÅ klart tre nøtter til askepott og disneys julekavalkade. Som i År IKKE gÅr pÅ nrk!!! Men mÅ se det pÅ svensk tv Jeg har en del filmer jeg MÅ se i desember (begynner i november, men mÅ se de igjen i desember) Love actually (den er fin og romantisk) Polarekspressen Alene hjemme 1 & 2 Hjelp, det er juleferie Julenissen/NÅ er det jul igjen Grinchen 3-4 forskjellige tegnefilmer b.l.a askepott (viktigste tegnefilmen i desember) OgsÅ er det noen andre ogsÅ Astrid Lindgrens jul Og pÅ julaften er det sÅ klart tre nøtter til askepott og disneys julekavalkade. Som i År IKKE gÅr pÅ nrk!!! Men mÅ se det pÅ svensk tv Skjønner ikke hva nrk tenker pÅ Heldigvis tok jeg det opp fra nrk for ett par År siden, siden jeg fryktet at de kom til Å gjøre noe sÅ dumt engang.. SÅ her fÅr vi heldigvis sett alt det vanlige
Tovehvit Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 A nightmare before christmas er julefilmen her i huset^^ Og gremlins øffkårs Ikke at de er romantiske men(a) Med grimm og gru, en er herlig. Miracle on 34th street Bridget Jones The family man
Martin+Mamma Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 elsker med grimm og gru alene hjemme 1 og 2! grinchen marry poppins alt av disney med snipp og snapp, mikke og donald (youtube) a christmas carol nissene på låven jul i borettslaget tomten är far till alla barnen ( ser den hver bittelillejuleaften med mannen med ost,kjeks og vin. super koselig tradisjon)
Chezka Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2012 Takk takk! Har notert ned noen som jeg skal skaffe meg! Så en gang en søt film på TV like før jul for mange år siden. Om en fattig enslig mor som fikk tilbud om å "spille" kone og barn til en rik ungkar. Det var en skikkelig julete, klissete, romantisk film. Noen som vet hva jeg tenker på?
Kremtopp Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Tre nøtter til askepott Love actually Jack frost Mine absolutte favoritt julefilmer :-)
Kyllingbein Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Hva er det du sier?? Skal det ikke sendes Disney på NRK i år?? Hva er vitsen med å betale for den kanalen da? (sier hun noe overdrevent)
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 27. oktober 2012 #14 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har en del filmer jeg MÅ se i desember (begynner i november, men mÅ se de igjen i desember) Love actually (den er fin og romantisk) Polarekspressen Alene hjemme 1 & 2 Hjelp, det er juleferie Julenissen/NÅ er det jul igjen Grinchen 3-4 forskjellige tegnefilmer b.l.a askepott (viktigste tegnefilmen i desember) OgsÅ er det noen andre ogsÅ Astrid Lindgrens jul Og pÅ julaften er det sÅ klart tre nøtter til askepott og disneys julekavalkade. Som i År IKKE gÅr pÅ nrk!!! Men mÅ se det pÅ svensk tv Jeg har en del filmer jeg MÅ se i desember (begynner i november, men mÅ se de igjen i desember) Love actually (den er fin og romantisk) Polarekspressen Alene hjemme 1 & 2 Hjelp, det er juleferie Julenissen/NÅ er det jul igjen Grinchen 3-4 forskjellige tegnefilmer b.l.a askepott (viktigste tegnefilmen i desember) OgsÅ er det noen andre ogsÅ Astrid Lindgrens jul Og pÅ julaften er det sÅ klart tre nøtter til askepott og disneys julekavalkade. Som i År IKKE gÅr pÅ nrk!!! Men mÅ se det pÅ svensk tv Skjønner ikke hva nrk tenker pÅ Heldigvis tok jeg det opp fra nrk for ett par År siden, siden jeg fryktet at de kom til Å gjøre noe sÅ dumt engang.. SÅ her fÅr vi heldigvis sett alt det vanlige Du får alle de Disney-tegnefilmene som har gått. På NRK på DVD Se i bokhandlere eller leketøysbutikker Jeg MÅ ha Jul i Skomakergata hver advent og førjul, blir ikke det samme uten.. Det er vel omtrent det eneste jeg gleder meg til ved jul i år tror jeg. Forløbig..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #15 Skrevet 27. oktober 2012 Hva, sender de ikke tre nøtter til akspeott i år? Hvorfor? De vil vel tekkes de små barna nå eller?
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 27. oktober 2012 #16 Skrevet 27. oktober 2012 Hva, sender de ikke tre nøtter til akspeott i år? Hvorfor? De vil vel tekkes de små barna nå eller? Tre nøtter til askepott skal de da sende? Disney som utgår pga krangel mellom NRK og Disney om rettigheter. -Igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå