Gå til innhold

Hvor har dere vært på julereise/julemarked?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd desember og julemarked både i Budapest og Riga. Selv om ikke alle produktene på julemarkedet har hatt verdens beste kvalitet, har jeg funnet en del skatter - og stemningen er ubetalelig. Skikkelig, skikkelig koselig! Skulle ønske vi hadde noen byer i Norge som ble såååå koselige i desember! :-) I år skal jeg teste ut Tallinn, har hørt det er bra, så jeg gleder meg!

Skrevet

Fler? Vi tenkte også på Tallinn, men det skal visst vært ekstremt kaldt og surt der i desember og med en liten en på 2 så er ikke det det beste...

Skrevet

Kiel og København :) Fint i København synes jeg!

I år blir det i Norge tror jeg, vi tenker på Røros :)

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Var i Berlin for 3 år siden, og dit skal vi definitivt tilbake :)

Skrevet

Trenger litt inspo :)

Amsterdam og Hamburg, Kan anbefales :)

Skrevet

Budapest var ok, men ikke fantastisk. Køln derimot var helt fantastisk, med mange forskjellige julemarkeder - hver med sitt særpreg! Super, superkoselig! Og ikke så innmari kaldt som det kan være i Tallinn, Riga osv på samme tid.

Ellers har Køln også bra "vanlig" shopping så jeg fikk kjøpt mye julegaver :-) I tillegg har de utrolig mye god belgisk sjokolade på flyplassen som du kan kjøpe for en billige penge og da har man den biten også i boks til jul!

Sjokolademuseumet er også et koooselig sted å ta turen.

Nei, nå fikk jeg lyst å dra selv :-)

Skrevet

Gøteborg - kjempekoslig! Og smekkfullt av folk.

Var på julemarked i Trondheim i fjor som var veldig bra. Og byen var så vakker i julestasen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...