Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Har opplevd desember og julemarked både i Budapest og Riga. Selv om ikke alle produktene på julemarkedet har hatt verdens beste kvalitet, har jeg funnet en del skatter - og stemningen er ubetalelig. Skikkelig, skikkelig koselig! Skulle ønske vi hadde noen byer i Norge som ble såååå koselige i desember! :-) I år skal jeg teste ut Tallinn, har hørt det er bra, så jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Fler? Vi tenkte også på Tallinn, men det skal visst vært ekstremt kaldt og surt der i desember og med en liten en på 2 så er ikke det det beste...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Kiel og København Fint i København synes jeg! I år blir det i Norge tror jeg, vi tenker på Røros
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Var i Berlin for 3 år siden, og dit skal vi definitivt tilbake
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Trenger litt inspo Amsterdam og Hamburg, Kan anbefales
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Budapest var ok, men ikke fantastisk. Køln derimot var helt fantastisk, med mange forskjellige julemarkeder - hver med sitt særpreg! Super, superkoselig! Og ikke så innmari kaldt som det kan være i Tallinn, Riga osv på samme tid. Ellers har Køln også bra "vanlig" shopping så jeg fikk kjøpt mye julegaver :-) I tillegg har de utrolig mye god belgisk sjokolade på flyplassen som du kan kjøpe for en billige penge og da har man den biten også i boks til jul! Sjokolademuseumet er også et koooselig sted å ta turen. Nei, nå fikk jeg lyst å dra selv :-)
Linerlen og pipipen Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Gøteborg - kjempekoslig! Og smekkfullt av folk. Var på julemarked i Trondheim i fjor som var veldig bra. Og byen var så vakker i julestasen
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Lûbeck http://www.vg.no/rei...p?artid=3946776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå