Gå til innhold

God helg, bæjbs!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lørdag formiddag, solen skinner, kulden biter og livet er ganske ålreit!

 

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er hauger med snø! Endelig ser jeg kosen i de tonnene som har dumpet ned her. Boblebukse, vinterjakke, lue, votter og røde kinn :) Junior og jeg har bygget snømann og akt på akebrett, og nå er det en som sover og en som drikker kaffe. Ute snør det igjen, men da får vi mer å leke med etterpå ;)

 

Gooood lørdag til de vakre krangledamene :D

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Her er vi syke hele gjengen, men solen skinner i det minste :D

 

God lørdag damer :D

Skrevet

Her er vi syke hele gjengen, men solen skinner i det minste :D

 

God lørdag damer :D

 

:S Huffda. God bedring til dere alle! Håper dere får nyte litt av finværet likevel. Tulle dere inn i pledd og sett dere i solveggen eller noe slikt?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Her er vi syke hele gjengen, men solen skinner i det minste :D

 

God lørdag damer :D

 

:S Huffda. God bedring til dere alle! Håper dere får nyte litt av finværet likevel. Tulle dere inn i pledd og sett dere i solveggen eller noe slikt?

 

Er det lurt når minsten har øreverk? Vil gjerne ut en tur, men er så usikker siden han har det... Han går ikke på medisiner for han har ikke hatt så veldig feber og da ville ikke legen gi han noe.

Skrevet

Her er vi syke hele gjengen, men solen skinner i det minste :D

 

God lørdag damer :D

 

:S Huffda. God bedring til dere alle! Håper dere får nyte litt av finværet likevel. Tulle dere inn i pledd og sett dere i solveggen eller noe slikt?

 

Er det lurt når minsten har øreverk? Vil gjerne ut en tur, men er så usikker siden han har det... Han går ikke på medisiner for han har ikke hatt så veldig feber og da ville ikke legen gi han noe.

 

Hvis det blåser ute, så nei. Men hvis ikke, ta på en lue og sett dere ut litt. Det ville jeg gjort i alle fall, uten at jeg skal hevde å ha ekspertkompetanse på området. Bare pass på at ingen fryser. Ta med en kopp te eller ekspresskakao i kopp og lat som om dere er på påsketur :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Det er vindstille,knallblå himmel og strålende sol så da tror jeg vi gjør det altså, godt med frisk luft :D

 

Takk for ideen, nå har jeg nok en storfornøyd gutt når han våkner :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

God helg vakre antikranglere!

 

FruHottentott min lille har ørebetennelse hver 2 uke. Rett på antibiotika her da, hvis ikke er det krisetilstand her.

 

Men ute er vi fordet! På med vindtette lue og hals. Og ut å nyt:)

 

Jeg er på vei på shopping i byen før jeg skal på middag hos mr.moore gleder em blir indrefilet! Så blir det vin! Mengder av vin ;)

 

Ha en god helg alle damer!

Skrevet

Liker det nye bildet ditt Juliea. :) Høres ut som om det er duket for en fabelaktig lørdagskveld for din del! :) Kos deg masse.

 

Hilsen meg som også sitter her med febersjuke unger med ørevondt, og en flink og sinna mann. :)

 

Masse ostepopklemmer til y'all!

Skrevet

Like så alle sammen!

 

Flott høstdag her også, og jeg har endelig fått kjøpt ny vinterdress og nye vinterstøvler til vesla, så nå kan vi gå ut og nyte!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Liker det nye bildet ditt Juliea. :) Høres ut som om det er duket for en fabelaktig lørdagskveld for din del! :) Kos deg masse.

 

Hilsen meg som også sitter her med febersjuke unger med ørevondt, og en flink og sinna mann. :)

 

Masse ostepopklemmer til y'all!

 

Å takk:) forrige helg, Julie forelska og i farta;) visste ikke det ble byttet for på min profil er det det gamle. Men nå er jeg mett etter deilig biff og masse god vin!

 

Er han syk stakkars! Huff! Hev sengen altså hodeenden. Mille får alltid en stor pute under hodet når hun har ørebetennelse. Og ja det har hun hver 2 uke :/ stakkars lille det er så vondt! Masse god bedring! Og du Mentha dette er en sukker mann btw ;)

Skrevet

Og du Mentha dette er en sukker mann btw ;)

 

Hurra for sukker! :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Og du Mentha dette er en sukker mann btw ;)

 

Hurra for sukker! :D

 

Å JA! Takkekort og julekort vil bli sendt :)

Gjest amandine
Skrevet

God helg! Snømann i går og god kosekveld med sofaunger og nå snart rundstykker klare til frokost, Har bestukket minstemann med jordbær og cheerios så han skulle la undertegnede sove litt lenger. Vintertiden lurer ikke meg;-) Ordentlig god helg! Og takk for dere fine damene mine!

Skrevet

Gooood morgen! Junior har vært på besteforeldreovernatting i natt, og både jeg og pappaen er godt utsovet, nydusjet og klar for en koselig dag med snø og barn :) Takket være stilling av klokka våknet vi også innen rimelighetens tid :D

 

Men aller først, en god kopp kaffe!

 

Ha en solrik søndag, snasne superdamer :D

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Her går turen til besteforeldre på middag i dag, deilig å komme til ferdig dekket bord :D

 

Ha en strålende søndag damer :D

Gjest sug lut
Skrevet

For noen motbydelig hyggelige liv dere har. Jeg har hata dagen fra jeg sto opp - klokka fem, faktisk - og har deretter blitt klagd til og vært sjukepasser og nettforbindelsen til jobben er nede så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig og så måtte jeg skifte de helvetes forpulte dekka også. Men nå er jeg ganske snill og håper noe av hyggen kan smitte over - at dere står på døra med hjemmebakst og gode smil og tilbyr hjelp og kos. Prompte.

Skrevet

. Men nå er jeg ganske snill og håper noe av hyggen kan smitte over - at dere står på døra med hjemmebakst og gode smil og tilbyr hjelp og kos.

 

Hadde du skrevet dette noen timer tidligere, og jeg hadde lest det, så hadde jeg faktisk kommet.

Gjest sug lut
Skrevet

. Men nå er jeg ganske snill og håper noe av hyggen kan smitte over - at dere står på døra med hjemmebakst og gode smil og tilbyr hjelp og kos.

 

Hadde du skrevet dette noen timer tidligere, og jeg hadde lest det, så hadde jeg faktisk kommet.

Englekosen! Men noen timer tidligere var jeg homicidal og så ut til å få enveisbillett til polstra celle, for da var det bare så inderlig nok. Nå har jeg gått i koma i stedet, med vaniljeisboks og skje.
Skrevet

Ha ha, jeg ler av deg sug lut. Kanskje lov nå som du har kjølnet litt? Jeg kunne tilbudt klemmer, halloweenmuffins eller spøkelsessjokoladekake, men for noen timer siden ville du kanskje heller hatt en boksesekk?

 

Har det for meg at du er lærer jeg, men lærere jobber vel ikke så ofte opp mot skolens server?

Skrevet

Hun er livets lærer.

Og min hagelærer.

Gjest amandine
Skrevet

Hun er livets lærer.

Og min hagelærer.

*Trommevirvel og applaus*
Gjest sug lut
Skrevet

Ha ha, jeg ler av deg sug lut. Kanskje lov nå som du har kjølnet litt? Jeg kunne tilbudt klemmer, halloweenmuffins eller spøkelsessjokoladekake, men for noen timer siden ville du kanskje heller hatt en boksesekk?

 

Har det for meg at du er lærer jeg, men lærere jobber vel ikke så ofte opp mot skolens server?

Boksesekk hadde vært fint. Gjerne med ansikt på - jeg har mange jeg ville blitt ekstra inspirert av å denge. Og jo da, i disse digitale dager, serru....
Skrevet

Virtuell boksesekk gjør kanskje ikke samme susen? Husker en venninne hadde det med å lage voodoodukker og stikke dem med lange nåler i en periode. Det var riktignok bare dukker med utovertiss og alle hadde navn fra en eller annen fyr som hadde sviktet henne. Hadde det med å gjøre gode valg i en periode... Men altså - voodoo er kanskje enklere enn boksesekker med ansikt på?

Skrevet

For noen motbydelig hyggelige liv dere har. Jeg har hata dagen fra jeg sto opp - klokka fem, faktisk - og har deretter blitt klagd til og vært sjukepasser og nettforbindelsen til jobben er nede så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig og så måtte jeg skifte de helvetes forpulte dekka også. Men nå er jeg ganske snill og håper noe av hyggen kan smitte over - at dere står på døra med hjemmebakst og gode smil og tilbyr hjelp og kos. Prompte.

 

Liker ikke at dagen din starta med hat. Måtte bare like litt i sympati, da jeg nettopp hadde en liten utblåsning sjøl pga sjukepass, nettforbindelsesproblemer og steinhard kake, og litt til...

 

Så nå har jeg hevet meg over en vinflaske, og den var dessverre ikke så god som jeg trengte at den skulle være...

 

Men kaster gjerne noe steinhard hjemmebakt ræl i din retning om det hjelper, nå så mange timer etterpå. Men hvis du er blitt pus igjen nå, så er det bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...