Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Litt sånn teit problem her, men har visst kjøpt litt mange vinterdresser og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal beholde. trenger sikkert bare 2.... De vi har er Ny reimatecdress, ny ticket to heaven dress, nytt todelt reimatecsett, reimatec + dress sessongbrukt av storebror, men pen enda og en ny legotec dress. Hvilke skal jeg kvitte meg med... å ja vet det er et teit problem, men er redd jeg ender opp med å beholde alle og det har jeg ikke plass til... alle innspill mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg ville beholdt de to Reimadressene!
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 ville beholdt en reima og ticketdressen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Hvorfor har du kjøpt alt det der??
M.O.M Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Hvor gammel er ungen? 2-delt er veldig greit når de har begynt på skolen så hadde da gått for det og Ticket dressen. Reima synes jeg ikke er så veldig slitesterkt til de eldre på steder med lite snø, men hvis mye så er Reima supert. Ender du med Reima dress så hadde jeg tatt den som var arvet etter storebror og levert den nye tilbake for å få pengene igjen eller kjøpt noe annet som trengs fremover :-) Hvis det hadde vært til en mini i 3-4 års alderen så hadde jeg uten tvil tatt Ticket og Lego Wear her hvor jeg bor. Og hvis ungen er mindre så hadde jeg gått for begge Reima dressene. Endret 27. oktober 2012 av shoppemamma
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg ville beholdt ticket to heaven dressen og hatt arvedressen etter storebror i reserve, flere dresser enn det trenger man da virkelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg kjøper på salg.. så glemmer jeg at jeg har kjøpt og så shopper jeg når jeg kejder meg osv... Huff. Hun blir 4 i februar. Tror det blir ticketdressen, men så er jeg usikker på om en brukt reimatec + er bedre enn en ny reimatec... Vanskelig.... Hehe, lite problem, men men...
M.O.M Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg endte med for mange dresser selv og det var null problem å selge de videre :-)
Gjest mphs Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Om det er til hun på 4 år ville jeg enten hatt den nye reima tec eller ticket to heaven dressen i bhg og så den brukte reima tec + dressen til byttedress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå