Gå til innhold

Sikkert et dumt spm, men prøver alikevel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor skal visst undersøke meg neste gang nedentil, er det vondt? Hun sa hun skulle prøve og åpne meg om alt var klart?! Er det vondt? Hva skal henne gjøre? Blir litt stresset, siden jeg føler jeg ikke vet noe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjenner litt ubehag, men det gjør ikke vondt. vet ikke nøyaktig hva hun gjør, men det hjalp for meg ;)

Skrevet

Kjenner litt ubehag, men det gjør ikke vondt. vet ikke nøyaktig hva hun gjør, men det hjalp for meg ;)

hjalp? Startet fødsel etterpå? Noen andre som har erfaring? Blir gla for alle svar :)
Gjest Sekretøsa
Skrevet

hjalp? Startet fødsel etterpå? Noen andre som har erfaring? Blir gla for alle svar :)

Fikk murringer i magen som gikk over til rier etterpå ja. Det er jo derfor de gjør det, for å få satt kroppen i sving:)

Skrevet (endret)

Jeg ble strippet på overtidskontroll. Regner med det er det hun mener. Løsner litt på noen hinner oppi der. Jeg fikk rier omtrent ett døgn etterpå. Men så var jeg 10 dager på overtid da. Hadde vel gjerne begynt av seg selv uansett...

Men gjorde ikke vondt nei. Litt ubehagelig, hun stapper jo halve hånda oppi der...

Endret av GGI
Skrevet

Jeg ble strippet da jeg var i fødsel for å få fortgang. Det var veldig vondt syns jeg.

Tror nok det varierer hvordan det føles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...