Gå til innhold

Man får mer ut av dagen med unger...

Anbefalte innlegg

Gjest pupp and go
Skrevet

...sant og visst, når mini bestemmer seg for å starte lydsjekken klokka fem om morran med lykkelige hvin og dermed vekker hele huset. Jeg er noe mindre lykkelig, og satser på at gode gamle Lynet tar seg av underholdningen mens kaffen få kicke inn.

God lørdag til dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, the joy of motherhood! Her var faktisk 7-åringen våken kl 06 og det er temmelig irriterende når han alle andre dager denne uka har måttet hales ut av senga en time senere for å rekke skolen. Lydlyst finnes ikke i hans vokabular dessverre, så alle andre har også vært våkne siden seks...

Skrevet

Lynet er en god venn tidlig på morgenen :-)

Skrevet

Hoi.. Vi har sovet på gjesterommet på skift denne uka, for junior har en litt urolig periode. I natt var det heldigvis min tur, og jeg har fått sove heeelt til nå. Herlig :)

Håper du kan få deg en liten dupp i løpet av dagen. Ellers er Lynet absolutt grei å ha til sånne situasjoner :)

Skrevet

Kall meg trøtt og dum jaktidiot men hva er Lynet? Noe langt bak i den slt for tåkelagte hjernen sier tv'n.

Gjest sug lut
Skrevet

Ah, dere skulle ringt, jeg hadde kaffen ferdig 0554, faktisk, og har etter jeg kom meg ut av koma (kaffe og ibux hjelper, og jeg kunne godt delt med andre morgenfugler så lenge dere var stille og preverbale som meg) nå gjort et stykke jobb-jobb, deretter rydda hele huset, apple crumble står i ovnen, svineknoke bobler i kjelen og sola står inn i stua og minner meg på hvorfor jeg bor her, det er så inderlig fint.

Skrevet

Mi forsov seg til 8.45, ikkje greit når eg prøvar hardt å få til ei måltidsrytme.

Introduksjonen av fast føde var ein leik, alt går i grisen. Men måltid er ho ikkje interessert i, det er så greit med pupp. Må vel kutte ut eit måltid i dag..

Skrevet

Mi forsov seg til 8.45, ikkje greit når eg prøvar hardt å få til ei måltidsrytme.

Må da være perfekt mtp at klokka uansett skal stilles i natt?? :)

Skrevet

Må da være perfekt mtp at klokka uansett skal stilles i natt?? :)

Hæ? Er det no?
Skrevet

Ah, dere skulle ringt, jeg hadde kaffen ferdig 0554, faktisk, og har etter jeg kom meg ut av koma (kaffe og ibux hjelper, og jeg kunne godt delt med andre morgenfugler så lenge dere var stille og preverbale som meg) nå gjort et stykke jobb-jobb, deretter rydda hele huset, apple crumble står i ovnen, svineknoke bobler i kjelen og sola står inn i stua og minner meg på hvorfor jeg bor her, det er så inderlig fint.

Du burde vært på face;-) dette kan du!

Skrevet

Her var han snill med mammaen sin idag å lot meg sove til halv ni :D

Luksus :D

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en herlig morgen!

Her står Halloweenfest på programmet, så sjokoladekake og muffins var ferdige i god tid før frokost. Nå må jeg ut og handle det jeg trenger til annen moro.

Skrevet

Her var det også tidlig på'n, jentungen insisterte på å sove uten bleie i sin nye stor-jente-seng inatt, så kl 5 var det tid for litt tissing. Selvsagt ikke uten å gi beskjed til mamma.

Fikk lurt meg til litt ekstratid i senga ved å la henne komme oppi til oss, og kl 7 gå jeg henne mobilen min så hun kunne se på Tom & Jerry på Youtube. 20 minutter senere var det slutt, så da måtte jeg opp.

Trøsten er at jeg har rukket å farge håret, dusje- med alt som hører til av frisering, skrubb og vask-, smøre meg inn med diverse lotions og selvbruning og jah, i det hele tatt. Jada, jeg skal på julebord ikveld! ;)

Ungen skal overnatte hos mormor og morfar inatt, så da satser jeg på å ta igjen både søvn og sex da :P

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Her startet ikke dagen før 9, helt utrolig siden den pleier å begynne kl 6 :)

Skal sies at vi er syke hele gjengen, og det merkes på roen i huset her i dag :P

Gjest pupp and go
Skrevet

Vel - det kunne vært verre - kroppen er innstilt på seks (klokkeslettet altså), selv om klokka sier fem. Teoretisk kunne den jo vært fem.

Lynet er mr. Mcqueen fra Biler-filmene, ja. Jeg tar meg stadig i å omtale ham som en gammel bekjent.

Sug Lut: om jeg får gjort halvparten denne morgenen som du fikk gjort i går, skal jeg være fornøyd. Kunne godt kommet på kaffe til deg jeg altså, men hadde vi vært stille her i huset, hadde jeg sannsyligvis sovet. Får se om tåka letter etter hvert.

I mellomtiden skal junior få låne pc'n, baby skal få hvine i fred mens jeg og kaffen skal nyte synet av månen og snødekte hustak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...