Februargullet2013 Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg håper på Egil han som er storbonden denne uka, Endre eller Ragnhild, synes de er mest Sikkelig der inne
Gjest Miryks Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Håper Jon vinner. Han virker ikke helt borte, han heller.
Februargullet2013 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2012 Nei Jon virker veldig Hyggelig Snill og god gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå