Gå til innhold

Er Solveig kloppen gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som hun er 3 mnd på vei i den kjolen!! Hva tror dere?? Lest noe om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte det samme! Hehe..

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Hun har vel født barn som de fleste her og har litt ekstra på magen.

Har akkurat kommentert i en annen tråd at jeg syntes hun så fantastisk ut. Sexy! :)

Skrevet

Hun har da vært ganske så "rultete" de siste årene?

Skrevet

La merke til magen,men tenkte aldri på graviditet. Heller flesk eller hengemage etter fødsler :P

Skrevet

Tror ho er ferdig med barn :) leste det et sted

Skrevet

Synest kjolen passet dårlig. Satt å kikka på en tøybul på sida hennes hele sendinga. Nydelig dame, litt merkelig kjole.

Skrevet

Dersom hun ikke er gravid er det tøft gjort å stille opp i så åletrag kjole i såfall!! :-)

Skrevet

Synest kjolen passet dårlig. Satt å kikka på en tøybul på sida hennes hele sendinga. Nydelig dame, litt merkelig kjole.

Haha! Jeg så innom i et min og blikket hang fast på siden der ja ;)

-

Ellers tror jeg bare det er helt vanlig mage etter barnefødsler. Det er normalt med litt på magen, eller er dere helt perfekte selv?

Skrevet

Tror det var kjolen jeg. Ikke dama. Den passet dårlig iallefall. Nesten som om de har hatt det travelt med å ta den på. Og glidelåsen står litt ut liksom.

Skrevet

-

Ellers tror jeg bare det er helt vanlig mage etter barnefødsler. Det er normalt med litt på magen, eller er dere helt perfekte selv?

Nå har jeg ikke sett denne kjolen, og det er selvsagt normalt å ha litt på magen, ikke bare pga. fødsler, men pga. alder også. Men det som er poenget er at om man har en ekstra bulk over magen så har man også ekstra stoff over magen.

Skrevet

Haha! Jeg så innom i et min og blikket hang fast på siden der ja wink.png

-

Nå har jeg ikke sett denne kjolen, og det er selvsagt normalt å ha litt på magen, ikke bare pga. fødsler, men pga. alder også. Men det som er poenget er at om man har en ekstra bulk over magen så har man også ekstra stoff over magen.

Hvorfor det?

Skrevet

-

Hvorfor det?

Fordi en ekstra bulk over magen ikke er noe man vil vise frem, så lenge det ikke er pga. graviditet. Man pakker flesket inn slik at det viser minst mulig og fremhever kroppen på best mulig måte ved hjelp av klærne.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

For du har bestemt at en voksen dame med tillegg her og der ikke skal vise det frem? Fordi du ikke liker å se uretusjerte kropper i beste sendetid..? Ærlig talt idag var det mye rart her inne...

Skrevet

vågal kjole om hun ikke er gravid?? Har ikke kropp til å gå i den kjolen? Fy for noen holdninger dere har! Hun ser forresten strålende ut spør du meg? Synes noe er veldig galt om man ikke kan gå i en kjole fordi man har født barn og magen ikke har six pac. .

Skrevet

For du har bestemt at en voksen dame med tillegg her og der ikke skal vise det frem? Fordi du ikke liker å se uretusjerte kropper i beste sendetid..? Ærlig talt idag var det mye rart her inne...

Haha... Enig:-) og hun er da søt hun!!

Skrevet

3 mnd på vei....? Har man mage hvis man er så kort på vei? Jeg hadde ikke antydning til mage før jeg var 5 mnd på vei, og ingen andre jeg kjenner har hatt noen "gravidmage" ved bare 3 mnd.

Hjelpe meg... så fordi du og dine venninner ikke fikk mage før dere var i 5. måned, så går det ikke an at andre får det? I første svangerskap fikk jeg mage i uuke 11, i andre sv.skap allerede i uke 6. Et under at det gikk bra med begge barna, jeg er jo tydeligvis unormal.

Skrevet

Skiftet hun kjole etter nyhetene? Jeg så bare den nydelige røde kjolen hun hadde på seg i første delen, og den synes jeg var kjempefin....

Skrevet

Hvis hun hadde vært gravid, tror jeg de hadde prøvd å finne en kjole som skjulte det. Hun hadde flotte bein.

Helt normalt å ha litt ekstra nederst på magen etter å ha født barn.

Gjest stårma
Skrevet

Solveig kloppen er en flott dame! Men jeg tenkte det samme som dere om kjolen, hun er fin men kjolen satt rett og slett stygt. klumpete rar kjole som krøllet seg på magen og på ryggen, så grei ut midt forfra men ikke fra siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...