Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg lurer på hva dere ønser dere til jul av venner og familie, da tenker jeg på ting mellom 100-400,-kr ca, og alle ønsker seg selvsagt "fred på jord", "snille barn" og "en handsome mann", tenker på andre ting hehe
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Pengebidrag til oppvaskmaskin. Om 10 stk gir 100 kroner er jeg langt på vei Vurderer å skrive noe om det på facebook..
Februargullet2013 Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Ønsker meg Et kamera og gavekort Ellers Ønsker jeg ting til sØnnen min som kommer i Februar
HerGårDetUnna!!! Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 God kaffe, duftlys, spisebrikker, forkle, oljer til matlaging, karameller, hvit sjokolade, god håndsåpe og håndkrem, gjestehåndkler, ullsokker, luer, votter, bilderammer i forskjellige str. Dette er ting jeg ikke kjøper selv, men som jeg alltid skulle ønske at jeg har..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 - godteri - julepølse -ribberulll - julepynt
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Penger så vi kan kjøpe ny seng. Jeg ønsker meg sølv til bunad.
PintSizedDictator Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Bøker... evt gavekort på Outland så kan jeg kjøpe bøkene selv Ullundertøy og ullsokker, morgenkåpe .... hmmm kan ikke komme på noe mer faktisk. Jeg har det jeg trenger.
<3guttemamma<3 Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Isskjeer til Hardangerbestikket mitt, janus ull og viking fox støvler (koster forøvrig 800 da..) :-) tror jeg kommer til å få samtlige av mine ønsker også
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Penger eller gavekort for å kjøpe oss ny seng. Kasseroller Kniver IPod shuffle Treningsklær Regnbukse Dusjsåper, sjampo, parfyme Duftlys Ørepynt, smykker (gjerne billiggreier fra Glitter o.l)
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Deler til serviset vi samler på gavekort på ikea sånne lyktehus eller hva jeg skal si til store kubbelys penger (av nær familie) gavekort på h&m Det er det jeg kommer på i farten, har ikke tenkt så masse på det enda
Martin+Mamma Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 trolltinn hvitvinsglass (samler) vaffeljern frisør shampo og balsam (tar meg aldri råd til slik luksus etter jeg fikk barn) viasat tuner på soverommet siste sesongen av frustrerte fruer på dvd pysj dusjsåper konfekt vin bøker
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Hansker til å løfte vekter med Bøker, evt gavekort på bøker Playstation move kit ( koster jo litt mer, men noen kan gå sammen:-)) Treningsbukse Gavekort på IKEA Sånn 2 i 1 støvsuger fra elektrolux Weekendtur Ny veske Sorelsko Ser at mye av dette koster litt mer enn summen du skrev, men jeg får uansett ikke gaver av venninner, og brødrene mine kan gå sammen om ting;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 I år ønsker jeg meg først og fremst klær (i alle fall når vi snakker den prisklassen). Venter barn noen uker før jul, og kunne godt tenke meg litt nytt etter fødselen. Gavekort på HM ville jeg blitt veldig glad for - eventuelt penger til klær, for det er mye fint andre steder også. Må innrømme at jeg gjerne vil plukke ut klærne selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå