Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Kjenner jeg er litt i tvil om hva det egentlig vil si. Faren til barna og jeg har skilt lag. Jeg har barna mest, 65% og han har barna resten. Hovedomsorg er det jeg som har. Her inne føler jeg at en alenemor er en som har 100% omsorg for barnet alltid. Hvis det er tilfellet, hva er da jeg? Når dere tenker på en alenemor, hva tenker dere da? Bare lurer på hvordan jeg skal definere meg selv en fredagskveld
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Vet ikke hva du kalles men jeg ville ikke kalt deg alenemor akkurat.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg føler i alle fall ikke at man må ha barnet 100 % alene for å eie tittelen alenemor. Jeg omtaler meg selv som alenemor. Faren har henne 2 helger annenhver mnd.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Alenemor er en singel mamma tenker jeg. Jeg ser absolutt på meg selv som en alenemor selvom pappaen er i bildet og har snupp en god del.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ser på meg selv som alenemor. Far har ungene annenhver helg.
HeleneBeate Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Hva med en single mamma? For det er du jo
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Nettopp! Det er det jeg mener. Når jeg har barna er jeg alene med dem, men de er jo mye med faren også. Hva skal jeg kalle meg og hvilke tråder kan jeg egentlig svar på da? HI
Audix78 Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Vel, aleneforeldreforeningen definerer deg som aleneforelder hvis du har samvær men ikke bor sammen med barnets far. Så jeg synes du kan trygt kalle deg alenemor/aleneforelder :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Singel mamma ja! Har ikke helt fattet at jeg er singel enda, men hva hvis jeg får kjæreste.. Vanskelig dette her. HI
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 At man er en mamma som har hovedomsorgen for sine barn og som har barna en større del av tiden enn far har. Eller at man er en mamma som har barna sine 100% av tiden. Jeg vil si at du er en alenemamma.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 søsteren min sine barn er hos faren sin annenhver helg og en kveld og natt i uka, jeg kaller henne alenemor. men når jeg selv svarer her eller andre direkte så sier jeg at jeg er 100% alenemor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå