Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Skal kjøpe trille og er litt i tvil om vi bør velge en trille som passer best for eldre, 2år og oppover, eller tenke at vi kan bruke den til nestemann som vi tenker på også. I så tilfelle hvilken trille velger vi??
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Kan nevne at vi har en mountain buggy swift, men synes ikke den blir SÅ liten i bilen. Denne blir vel ganske kompakt sammenslått ? Er vel like gjerne greit å kjøpe den ny.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kjøper for behovet her og nå, ikke med tanke på hva jeg kanskje kan trenge om 3 år eller noe sånt... Om du kjøper en vogn som passer best for større barn blir jo en evt lillesøster eller lillebror også stor etterhvert
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Mannen har kikket på maclaren trillen, men den går jo bare opp til 15kg. Så regner nesten med at den blir for liten for fort.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Det er jo ikke så veldig lenge etter fylte 2 år man trenger vogn om man ikke går mange kilometer hver dag.. Ingen av mine barn har sittet i vogn annet enn på 17.mai og på lange dager i dyreparken o.l. etter fylte 2 år ihvertfall. Vogna var ofte med, men ungene gikk selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå