Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hun har hatt diare i over en uke ,men legen finner ikke noe galt. Kan jeg prøve GEM? Hun er akkurat 3 mnd
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Ville heller kontaktet lege igjen, særlig siden hun er så liten. Hvordan er formen hennes da? Når var hun hos legen og hvordan ble hun undersøkt? Sa ikke legen at dere skulle ta kontakt igjen hvis hun ikke ble bedre?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 legen lyttet på magen.veide og kjente på fontanellen. de tok masse blodprøver og alle var normale hun var ikke dehydrert så da ba de meg ringe om hun ble sløv eller ikke ville spise. ellers skulle jeg bare dra til legen om det holdt på i ukesvis ,da kunne det være noe hun ikke tålte jeg spiser. syns så synd på hun dag 10 og null bedring . oppi 10 bleier om dagen =( vært litt lei seg idag =(
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 var på legevakt lørdag,fastlege tirs og sykehuset i går .
TPK Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Hva er GEM? Har ikke alle babyer diare/løs mage?
mamma_til_gutt Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 GEM er for å hindre/bedre dehydrering vel? Altså den har null effekt på diaré. Min lille fikk det på sykehuset, men da var han dehydrert. Er bare vann med sukker og salt tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå